مطالب میجیک

فدراسیون می‌تواند باشگاه‌ها را موظف به تیم‌داری در لیگ بانوان کند

میجیک/اصفهان کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: فدراسیون می تواند با تصویب قانونی باشگاه های فعال در لیگ مردان را ملزم به داشتن تیم در لیگ بانوان کند.

مینا داودی پس از انتشار خبر انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در گفت وگو با میجیک، درباره حمایت فدراسیون از رشته بانوان گفت: تنها کاری که بانوان فدراسیون می تواند انجام دهد حذف تیم هاست. فعال در لیگ مردان مدیریت تیم در لیگ بانوان الزامی است. با این کار قطعا سطح لیگ بالا می رود و اعتبار بیشتری نسبت به قبل پیدا می کند.

وی در خصوص وضعیت تیم در فصل قبل افزود: فصل گذشته از نظر سخت افزاری شرایط مناسبی نداشتیم و ذوب آهن نتوانست در این زمینه قوی عمل کند.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن هشدار داد: وقتی باشگاه از تیم کنار می‌رود، یعنی اسپانسر جدا می‌شود و اسپانسر وجود ندارد، وضعیت مناسبی در لیگ وجود ندارد و بسیاری از خانواده‌های مرتبط با این باشگاه با آن مواجه خواهند شد. . موضوع.

داودی شرایط کیفی ذوب آهن را بسیار خوب ارزیابی کرد و با اشاره به نقل و انتقالات فصل اول، توضیح داد: تیم فصل قبل از نظر کیفی تیم خوبی بود. با مشکلاتی که در ابتدای فصل پیش آمد، چند امتیاز از دست دادیم تا به وضعیت ایده آل رسیدیم و در نهایت به رتبه پنجم رسیدیم، اما با توجه به امکانات و بودجه مصوب، جای بدی نیست.

وی در خصوص برنامه های خود برای فصل آینده افزود: با دو تیم در حال مذاکره هستم اما هنوز نتیجه قطعی نگرفته ایم و امیدوارم بهترین اتفاق بیفتد.

داودی خاطرنشان کرد: هنوز امید به بازگشت تیم و واگذاری تصمیم انحلال روزنه وجود دارد که با حمایت مسئولان می توان این کار را انجام داد.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن از مسئولان استانی درخواست کرد: نگذارید ثمره دختران اصفهانی که سال ها زحمت کشیده اند از دست برود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا