مطالب میجیک

سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده خراسان جنوبی تصویب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در جلسه کنفرانس ویدئویی که مصوب اسناد ارتقاء زنان و خانواده ها بود ، خاطرنشان کرد: سند استان خراسان جنوبی یکی از بهترین اسناد استانی برای بهبود وضعیت زنان و خانواده در کشور است ، وی اظهار داشت: این سند یک گام مهم است. ” برای زنان و خانواده های آنها تهیه شده است و بر اساس اسناد بالادستی ساخته شده است.

ابتکار افزود: “سند بهبود وضعیت زنان و خانواده ها در واقع سیاست اجرایی و عملیاتی هر استان است تا با توجه به شرایط خاص خود و شرایط محلی و فرهنگی برای دستیابی به عدالت در امور زنان و مسائل خانوادگی اقدام و عمل کنیم.”

وی گفت: با نگاهی به دیدگاه مقام معظم رهبری در گام دوم ، ما باید به آینده نگاه کنیم و پایه و اساس تمدن اسلامی را بنا کنیم تا بتواند برای آینده عملکرد داشته باشد. وی ادامه داد: این آینده ای است که باید عدالت و اقساط در همه ابعاد از جمله در بعد جنس برقرار شود و در این برنامه ها انشا الله به این هدف شگفت انگیز دست پیدا می کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: پروژه توسعه مشاغل داخلی با همکاری معاون صدراعظم و جهاد دانشگاهی در استان انجام شده است. سرپرست خانوار خراسان جنوبی این دوره را تجربه کرد.

در این ابتکار همچنین یک برنامه مشترک معاون وزیر امور زنان و خانواده با وزارت همکاری ، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از تعاون زنان روستا و جلب همکاری بانکی در ارائه تسهیلات ارائه شده است.

وی اعلام کرد: با همکاری دانشگاه فرهنگیان و برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور 270 دانشجو و معلم با همکاری وزارت آموزش و پرورش به منظور آموزش مکالمه ای محکم با دانشجویان در قالب کارگاه های آموزشی در استان. من این جلسه اول کار را در استان به پایان می رسانم و انجمن جامعه شناسی ایران برای ادامه کار برای تکمیل کارگاه درمورد موضوع مشارکت ، تمرین سطح یک و دو سطح ، و گفتگوی محکم را ارائه دادم.

معاون رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه اجرای برنامه های بهسازی امنیت اجتماعی در منطقه از سال 1996 آغاز شده است ، افزود: اجرای این طرح باید از منطقه ای که برنامه ریزی نشده پاک باشد ، نگهداری شود زیرا این امر می تواند به جوامع محلی کمک کند تا آسیب ها را شناسایی و کامل کنند. سازگار شوید و در نهایت شرایط را تغییر دهید.

سرانجام ، معصومه ابتکار ابراز امیدواری کرد که به زودی با انتشار کرونا بتوانیم شاهد توسعه اکوتوریسم در منطقه باشیم.

دکمه بازگشت به بالا