مطالب میجیک

دیدار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با زنان جانباز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با جمعی از جانبازان دختر هشت ساله دفاع مقدس گفت. ما میرویم ورزش

همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل (ع)آ) و در روز جانباز، دکتر. انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با جمعی از زنان جانباز هشت سال دفاع مقدس به صورت حضوری و با تعدادی از این زنان جانباز در استان های دیگر به صورت یکجا و آنلاین گفتگو کرد. ما میرویم و مشکلات و مسائل خود را اطلاع رسانی کرد.

خزعلی با اشاره به شخصیت بزرگوار حضرت ابوالفضل(ع)آ)گفت: شجاعت، وفاداری، ایثار و ترجیح دیگران بر خود از نمادهای مهم حضرت عباس است.آ) هستند؛ عظمت که صاحب و فروتن او ویژگی های منحصر به فرد پیامبر اکرم را نشان داد.آ) است. این چیزی است که کشیش گفت همام در اشعار باقی مانده، همه جانبازان واقعی را نشان می دهند و توصیف می کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه جانبازان الگوی همه ملت ایران هستند، تصریح کرد: مجاهدت و ایثار جانبازان کمتر از شهدا نیست و همرزمانشان همواره اجر و اجر جانفشانی خواهند داشت. جانبازان

دکتر انسیه خزعلی با برشمردن وجوه و ویژگی های ممتاز جانبازان گفت: یکی از ویژگی ها صبر و بردباری در برابر مشکلات جسمی و روحی است که برای جانبازان، خانواده ها و پرستاران آن ها نعمت الهی محسوب می شود.

وی افزود: شهدا در مقطعی مقاومت را به اوج رساندند اما شما جانبازان این راه را پیوسته ادامه دهید و در زندگی خود نشان دهید.

دکتر انسیه خزعلی در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد، خطاب به جانبازان زن گفت: معاونت زنان و خانواده به وجود جانبازان افتخار می کند و سعی در رساندن پیام ها و درخواست های شما دارد. مقامات در بخش های مختلف

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده؛ با توجه به مواردی که در ذیل به آن اشاره می شود، نجات کشور را مدیون ایثارگری های ایثارگران هستیم، لذا باید بر اساس کار ستاد و تشکیلات مناسب، روند ایثارگران و ایثارگران را تسهیل کنیم که این خواسته دولت نیز می باشد. خداوند متعال به شهدا، جانبازان و قربانیان صبر عنایت فرماید.

دکمه بازگشت به بالا