مطالب عمومی

سروری مجد با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار کرد

به گزارش گروه دانشگاه آزاد اسلامی، سروری مجد مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز هماهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به همراه حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی نماینده ولی فقیه و جمعه استان به استان ایلام سفر کردند. امام جماعت.و ایلام ملاقات کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نور کریمی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیر آن در توسعه استان است، گفت: این ظرفیت ها در حال توسعه است. بر کسی پوشیده نیست. نزدیکی به عراق در توسعه استان نقش دارد.

وی گفت: امن ترین و نزدیک ترین مسیر به حرم مطهر مهران، مرز بین المللی مهران است و از دیرباز مردم استان ایلام با استان های همجوار عراق پیوندهای دینی و زبانی قوی دارند و این ظرفیت بزرگ یک امر واجب است. آزاد و جذب دانشجو.» عراق برای اقدام

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام علمی، فرهنگی، تأثیرگذار و مورد حمایت مسئولان استانی است. دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اصیل است و با جذب دانشجو و تدریس خارجی نقش بی بدیل و مهمی در صدور انقلاب اسلامی دارد.

وی گفت: عشق و اراده مردم عراق نسبت به مردم ایران بی بدیل است لذا مسئولان استانی و کشوری باید برای تسهیل و خدمت رسانی به زائران عراقی که از ایلام به مشهد مقدس سفر می کنند تلاش بیشتری کنند.

علی سروری مجد مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز هماهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان رشادت و استقامت مردم استان ایلام گفت: رشادت و فداکاری مردم ایلام، استان در جنگی که انجام داد باید مورد ستایش قرار گیرد.”

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مشکل محور است و در راستای رفع مشکلات استان گام برمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمات توسعه استان است، تصریح کرد: مهارت آموزی در کنار تحصیل دانشجو از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت نیروهای ماهر مورد نیاز استان و ایجاد اشتغال است.

سروری مجد در پاسخ به درخواست نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه ایلام برای تسهیل در امور زائران عراقی گفت: امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام و سایر مناطق. خدمت رسانی به زائران عراقی روبه روی مشهد مقدس.

در این نشست بهروز ناصری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گزارشی از وضعیت این دانشگاه و طرح های در دست اجرا برای درآمدزایی غیر مدرسه ای و کمک به توسعه استان ارائه کرد.

انتهای پیام/ 4127

دکمه بازگشت به بالا