مطالب میجیک

سرمربی تیم ملی والیبال زنان: شاید بدون بازی دوستانه به قهرمانی آسیا برویم/ در نوبت واکسن هستیم

فریبا صادقی گفت: به دلیل شیوع تاج ، تیم ملی می تواند بدون بازی تدارکاتی به مسابقات قهرمانی آسیا برود.

به گزارش میجیک ، تیم ملی والیبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیای ایران در شهریور ماه قهرمان شد و میزبان تعدادی از اردوهای آمادگی در این زمینه است. برعکس ، فدراسیون هنوز به دنبال اردوی هماهنگی باکو و انجام برخی بازیهای تدارکاتی در آذربایجان است ، اما هنوز تصمیم گیری نشده است.

فریبا صادقی درباره آمادگی تیم ملی به میجیک گفت: اردوی چهارم را از 5 جولای با 20 بازیکن آغاز کرده ایم و سه روز دیگر به پایان خواهیم رسید. روند بازیکنان می تواند از نظر جسمی پیشرفت کند و چون آنها در اردوی اول آماده نیستند ، اکنون در شرایط خوبی قرار دارند. نمی گویم شرایط فنی مناسب است ، اما در مقایسه با اردوگاه اول روند رو به رشدی دارد و متوقف نمی شود.

وی در مورد اعزام این تیم به اردوگاه باکو گفت: ما آخر هفته اردوی تمرینی در باکو خواهیم داشت اما به دلیل افزایش تعداد تاج ها هنوز هیچ دعوت نامه ای برای ما ارسال نشده است. امیدوارم چند بازی تدارکاتی داشته باشیم و بازیکنان را به شکل ویژه تری ببینیم. این مسابقات به ما کمک می کند تا به 14 بازیکن و آرنج اصلی تیم برسیم.

در همین رابطه صادقی افزود: در تورنمنت باکو ، ما یک بازی تدارکاتی با تیم های ملی آذربایجان ، مجارستان و بلاروس خواهیم داشت ، اما آنها هنوز دعوتنامه ای به آن کشورها ارسال نکرده اند و هنوز توافق نکرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه به دلیل شرایط شیوع تاج ، احتمال لغو اردو باکو وجود دارد ، ادامه داد: “اگر اردو لغو شود ، روابط بین الملل فدراسیون بدنبال کشوری خواهد بود که بتواند در همان تاریخ با ما بازی کند. و ما برای ورود به اردوی آماده سازی خیلی دیر نیست. تیم ملی دیر رسیده و نمی تواند زودتر در مسابقات تدارکاتی شرکت کند ، بنابراین بهترین زمان پایان ماه جولای و اول آگوست است. اگر در این تاریخ ، یک کشور مایل است با ما در کرونا بازی کنید ، ما این کار را خواهیم کرد ، در غیر این صورت ما باید آن را بدون آماده سازی بازی به مسابقات قهرمانی آسیا بفرستیم.

صادقی در مورد واکسیناسیون اعضای تیم ملی قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما در برنامه بوده ایم و اکنون زمان دریافت واکسن است و قطعاً قبل از اعزام به مسابقات واکسن خواهیم زد.

سرمربی تیم ملی در مورد احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید به اردوی ملی گفت: ما دیگر وقت نداریم و بازیکنان جدید دیگری برای اضافه شدن به اردو وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا