مطالب میجیک

رژیم غذایی گردو با پیری سالم در زنان مرتبط است – خبرگزاری آنلاین ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مطالعه جدید “زندگی سالم سالمندان” در مورد زندگی طولانی با رفاه روحی و روحی خوب و نداشتن زیاد توصیف شده است ، اختلال شناختی یا جسمی بعد از 65 سالگی

مطالعات قبلی نشان داده است که خوردن گردو تأثیر می گذارد این فواید از کاهش خطر فعالیت بدنی و همچنین کاهش شناختی در افراد مسن برخوردار است.

اکنون راهی وجود ندارد هلی برای کاهش روند مشکل بدون پیری ، اما استفاده از عادات سالم مانند خوردن گردو به عنوان میان وعده ، جایزه دارد.

در این مطالعه ، محققان بیمارستان زنان نیز مورد بررسی قرار گرفتند بریگام بوستون 33.931 زن را مورد بررسی قرار داد. این اطلاعات با مطالعه نظارت بر ارتباط با مشتری همراه است والا این ماده در پیری آجیل و سلامتی است.

از سال 1998 تا 2002 ، این زنان در مورد تغذیه (از جمله مصرف) صحبت کردند والا آجیلی) سوال: بیماری های طولانی مدت مانند سرطان ، سکته قلبی ، سکته قلبی ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 و بیماری پارکینسون مشخص شد. مشکلات حافظه ، مشکلات روانی و محدودیت های جسمی.

یافته ها نشان می دهد که 16٪ از شرکت کنندگان از نظر جسمی سالم بودند. این موارد شامل رژیم غذایی سالم و همچنین خوردن زیاد گردو است.

دکمه بازگشت به بالا