مطالب میجیک

ارتباط رژیم غذایی مدیترانه ای با کاهش خطر ابتلا به دیابت در زنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محققان غذای مدیترانه ای را پیدا کردند آه تو سرشار از چربی ، میوه ها و سبزیجات سالم ، خطر ابتلا به دیابت در زنان را 30٪ کاهش می دهد.

تحقیقات اخیر شامل بررسی چندین مکانیسم در بدن برای شناسایی تفاوت بین گروه های رژیم مدیترانه ای است آه تو و گروهی از غذاهای طبیعی که می توانند خطر را کاهش دهند عفونت خیلی بیمار.

دکتر. «سامیا مورارئیس تیم تحقیقاتی در دانشگاه هاروارد ، اینجا در باره وی افزود: پیام این یافته ها این است كه چه چیزی آنها را بخورید ، حتی برای یك ربع قرن بعد ، برای سلامتی. شأن مهم. “بسیاری از افراد می خواهند تأثیر رژیم غذایی در برابر خطرات سلامتی را نادیده بگیرند.”

مردم غذاهای مدیترانه ای آه تو او دوست دارد با روغن زیتون آشپزی کند ، که چربی خوبی برای قلب است ، میوه ها ، سبزیجات ، آجیل ، حبوبات و دانه ها ، همچنین برخی از ماهی ها و لبنیات و گوشت های قرمز فرآوری شده را می خورد.

در مطالعه حاضر ، 25317 زن بین سالهای 1992 و 2017 تحت نظر قرار گرفتند. محققان داده ها را از پرسشنامه های مصرف غذا و نمونه های خون جمع آوری کردند. حمل هنگام ورود به تحقیق استفاده می شود. میانگین سنی شرکت کنندگان 52.9 سال بود.

محققان دریافتند که در طول 20 سال ، 2،307 شرکت کننده مبتلا به دیابت نوع 2 بودند. افرادی که رژیم می گیرند شأن بسیار نزدیک به غذای مدیترانه ای آه تو 30٪ بیشتر به دیابت مبتلا هستند نوع 2 برای مثال.

نتایج نشان می دهد که غذای مدیترانه ای آه تو اینها نشانه هایی از یک الگوی غذایی سالم و احتمالاً یک سبک زندگی سالم است. به گفته محققان ، خطر را کاهش می دهد عفونت دیابت ممکن است به دلیل غذاهای مدیترانه ای باشد آه تو غذاهای ناسالم را جایگزین غذاهایی کنید که التهاب یا مقاومت به انسولین و احتمالاً مقاومت به انسولین و عملکرد سلول را افزایش نمی دهند. بتا بهتر کردن؛ عملکرد اصلی سلول بتا این تولید و ترشح انسولین است ، هورمونی که سطح گلوکز خون را تنظیم می کند.

دکمه بازگشت به بالا