رویداد توانمندسازی شبکه بانوان تمدن‌ساز در شیراز برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، رویداد توانمندسازی شبکه تمدن زنان با حضور جمعی از بانوان فعال اجتماعی در ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)س) به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

رویداد توانمندسازی شبکه تمدن زنان در شیراز برگزار شد

سرپرست امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس هدف از برگزاری این مراسم را تشکیل شبکه منسجمی از بانوان فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دانست و گفت: با توجه به اینکه دشمن ایران اسلامی در این زمینه اقدام کرده است. زنان را به مهم ترین هدف تبدیل کردند، برای ادغام فعالان ضروری است و ما فعالان زن هستیم.

پوره امیری افزود: زنان در طول تاریخ به ویژه پس از ورود اسلام جایگاه ویژه ای دارند و منشا کار بودند و تحولات بسیاری ایجاد کردند و پس از انقلاب نیز به دلیل جایگاه ویژه ای که به واسطه ائمه اطهار برای زنان تعیین شد. انقلاب، این مأموریت اهمیت بیشتری یافت.

رویداد توانمندسازی شبکه تمدن زنان در شیراز برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور طبقاتی نیز با بیان اینکه تمام تلاش دشمن برای حمله به ما، تخریب جایگاه و منزلت زنان و مطالبه بیشتر زنان در عرصه های مختلف به ویژه تبیین های انقلابی است. اصول و آموزش دینی و فرهنگی.

سرهنگ امیر جاهدی گفت: در دوره ای هستیم که برای ساختن ایران قدرتمند واقعاً به تمدن سازی زنان نیاز داریم.

در

دکمه بازگشت به بالا