مطالب میجیک

میزبانی شیراز در مسابقات گروه چهار فوتسال بانوان کشور

میجیک/ فارس مرحله برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان در گروه چهار به میزبانی شیراز از روز چهارشنبه ۱۸ خرداد آغاز شد و نمایندگان فارس با شکست کار خود را آغاز کردند.

رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در هشت گروه با حضور 40 تیم برگزار شد و بازی برگشت این رقابت ها در گروه چهارم به میزبانی شیراز از چهارشنبه 18 خردادماه آغاز شد.

به گزارش میجیک، در گروه چهارم تیم های کاروتک شیراز، شهروند ساری، شوقفی سازان جویبار، هیات فوتبال نطنز و هیات فوتبال چابکسر قرار دارند.

در اولین روز این رقابت ها که در سالن کشتی نصیری شیراز برگزار شد، تیم های هیئت فوتبال چابکسر و هیئت فوتبال نطنز قهرمان شدند.

رئیس هیئت فوتبال شیراز به میجیک گفت: در اولین روز این مسابقات تیم هیئت فوتبال چابکسر با عدم حضور تیم ساری با نتیجه 3 بر صفر قهرمان شد.

سید محمدرضا حسینی گفت: در مسابقات بعدی تیم فوتسال کاروتک نماینده فارس در رویارویی با تیم فوتبال نطنز سرگروه چهارم این بازی را با نتیجه سنگین 10 بر صفر واگذار کرد.

حسینی افزود: مهندس بهزادی مدیرعامل باشگاه کاروتک با قبول این میزبانی خدمات شایانی به فوتسال بانوان شیراز انجام داده که امیدواریم در ادامه بازی نتایج خوبی کسب کنیم.

رئیس هیئت فوتبال شیراز خاطرنشان کرد: این مسابقات تا 21 خرداد ادامه دارد و تکلیف تیم صعود کننده از این گروه مشخص خواهد شد.

به گزارش میجیک، بانوان فوتسالیست کاروتک شیراز به امید صعود به دور دوم در چابکسر با یک برد و یک تساوی راهی دور دوم این مسابقات شدند.

شاگردان فهیمه نوری فردا پنجشنبه میزبان دومین نشست ساری نشینان خواهند بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا