اقتصادی

دامنه فعالیت‌های اتاق بازرگانی افزایش می‌یابد/ بخش خصوصی می‌تواند اقتصاد را متحول کند

میجیک/ همدان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور با بیان اینکه بخش خصوصی می تواند اقتصاد کشور را متحول و بهبود بخشد، اعلام کرد: حوزه فعالیت اتاق بازرگانی افزایش می یابد، هرچند معتقدم کشور می تواند پیشرفت کند. . مسئولان به بخش خصوصی اعتماد بالایی دارند، ندارند، اما من معتقدم که سرنوشت چنین خواهد شد.

غلامحسین شفیع عصر دوشنبه 8 فروردین ماه در مراسم افتتاحیه ساختمان اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان همدان و دومین همایش تجلیل از متولیان اقتصادی استان همدان با بیان اینکه کار بزرگی به پایان رسیده است، گفت: . در همدان و تعجب کردم که دولتمردان در این دیدار حضور چشمگیری نداشتند اما آیت الله طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری این خلاء را پر کرد و گفت: عشق والا. تلاش فراوان ریاست و گروه اتاق بازرگانی استان همدان این بنای زیبا و مجلل را میسر ساخت.

وی خاطرنشان کرد: دامنه فعالیت اتاق بازرگانی افزایش می یابد و معتقدم مسئولان کشوری اعتماد بالایی به بخش خصوصی نداشته باشند اما مطمئن هستم که سرنوشت به این شکل پیش خواهد رفت. اتفاق خواهد افتاد و روزی به این یاور در ایران خواهد رسید، همانطور که بسیاری از کشورها معتقدند.

شفیع با بیان اینکه آینده مدرن و بهتر مستلزم ایجاد زیرساخت های مناسب است و نمونه آن این بنای زیبا و مجلل در همدان است، ادامه داد: آیا در ذهن ما جایی جز مبلمان یا چوب وجود دارد؟ در مورد میوه های خشک به غیر از تویسرکان و ملایر چه نظری دارید؟ همدان از نظر تحصیلات عالی همتا ندارد و اتاق بازرگانی همدان با توجه به پتانسیل بالای این شهر می تواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی کشور تاکید کرد: سال هاست که به دنبال حل مشکلات اقتصادی هستیم و بسیاری از مردم به فکر فعالان اقتصادی نیستند، چرا که مدعی شنیدن بیانات مقام معظم رهبری هستند. رهبر. ، اما شجاعت انجام کار درست و حتی عذرخواهی، نداشتن، که استاندار استان سال ها پیش اعلام کرد که در اوایل انقلاب اشتباهی در اقتصاد رخ داده است و عذرخواهی بزرگی کرد. شیوه.

وی افزود: باید سخنان رهبری را به درستی اعمال کنیم، اگر این اتفاق بیفتد همه چیز درست می شود، اما با ادامه این وضعیت اقتصادی و کم توجهی به فعالان اقتصادی، اقتصاد ما رو به افول می رود، دولت و فعالان اقتصادی باید مکمل باشند. یکدیگر. در غیر این صورت، در این صورت امکان پذیر است. ما هر نوع جهش در کشور داریم.

شفیعی در پایان گفت: تحلیل های آماری بانک های جهانی نشان می دهد که ایران هفتمین کشور ثروتمند جهان از نظر سرمایه طبیعی است. سرمایه طبیعی ما 16 برابر، هفت برابر کره و ژاپن و 7000 برابر سنگاپور است و اقتصاد کشور توسط بخش خصوصی قابل تغییر و بهبود است.

در ادامه نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انسان ها در دنیا وظیفه دارند بسازند و آقای زبعل در زمان استانداری بنای زیبایی ساخت و انصافاً جدید است. ساختمان اتاق بازرگانی استان نیز بسیار خوب است.

آیت الله غیاث الدین تهمحمدی خاطرنشان کرد: چه خوب است که با پیشرفت اتاق بازرگانی همدان یک کسب و کار سالم در استان شکل بگیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه در سال 1393 به عضویت اتاق بازرگانی استان درآمدم و این اتفاق با شعار «اتاقی برای همه» رخ داد، گفت: افتتاحیه اتاق بازرگانی استان. ساختمان. مصادف با انتخابات اتاق استان بود و من به دنبال این بودم که در این زمینه شکی وجود نداشته باشد.

علی اصغر افزود: زمانی که من وارد شدم بیش از 280 عضو دارای کارت بازرگانی بودیم و فعالیت های اقتصادی توسط اتاق ضمانت می شود و اتاق همدان سطح 4 در نظر گرفته شده است و در دوره بعدی این تعداد را به 850 نفر رساندیم. پس از ورود ویروس به دلیل کرونا، این تعداد به حدود 560 نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی استان همدان مظلوم هستند و همواره تلاش می کنیم به آنها کمک کنیم، تصریح کرد: رتبه اول آموزش و پرورش کشور را داریم و تعداد کرسی های استان همدان را افزایش می دهیم و کمیسیون را فعال و بیشتر می کنیم. و ما باید این اعتماد به نفس را داشته باشیم تا در بین فعالان اقتصادی استانی که خصوصی هستند قرار گیرد باید جایگاه بسیار بالایی داشته باشد و دولت توجه کند.

وی گفت: علاوه بر 100 میلیارد تومان هزینه ساخت یک ساختمان جدید و مدرن در حال افزایش است که در تلاش هستیم ظرفیت این ساختمان را تکمیل کنیم.

طاهره ایزدی، دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان نیز اظهار داشت: این ساختمان با ظرفیت و توانایی همدانیان ساخته شده است. خیلی خوشحالیم که این کار بزرگ را انجام دادیم و بعد از ساعت ها برنامه ریزی و برنامه ریزی و روزها تلاش سخت این اتفاق افتاد و 9600 متر ساختمان داریم.

به گزارش میجیک، رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی کشور به همراه هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان و مراسم افتتاحیه ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان حضور یافتند. پاسداران اقتصاد همدان را گرامی بدارید.. اقتصاد شریف.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا