اقتصادی

معرفی نهایی منتخبان اتاق بازرگانی در ۲۱ استان

شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق های سراسر کشور صحت انتخابات 21 اتاق را تایید کرد و اسامی این افراد به تفکیک در سامانه انتخابات اتاق ایران منتشر شد.

به گزارش میجیک، در راستای اجرای آیین نامه اجرایی تشکیل و عملکرد هیات نمایندگی اتاق ایران و اتاق شهرستان ها، هیات عالی نظارت بر انتخابات صحت انتخابات 21 مجلسی را تایید کرد.

این 21 اتاق شامل اتاق هایی در شهرهای بیرجند، قم، یاسوج، کاشان، بندرعباس، اردبیل، یزد، زاهدان، رشت، کرمانشاه، خرمشهر، ارومیه، شیراز، سمنان، شهرکرد، زنجان، ساری، اراک، همدان، کرج و گرگان است.

آخرین لیست انتخاب شده از اینجا به نظر می رسد.

علاوه بر این، طبق برنامه، مهلت اعتراض نامزدها به روند انتخابات امروز به پایان می رسد.

دبیر انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق ایران گفت: از زمان تصمیم شعبه پانزدهم مجتمع قضایی شهید بهشتی مبنی بر انتخابات اتاق دولت، تاثیری بر ادامه روند انتخابات ندارد. این اتاق.

جهانبخش سنجابی با رد شایعه لغو انتخابات در برخی از اتاق ها، اظهار داشت: انجمن نظارت بر انتخابات تا 31 فروردین ماه به مجموعه اعتراضات رسیده رسیدگی کند. این تحقیقات انجام شد و نتایج تحقیقات برای معترضان و ذینفعان احتمالی ارسال شد.

سنجابی با بیان اینکه در 21 اتاق شکایت و اعتراضی ثبت نشده است، به اسامی اتاق ها اشاره کرد و گفت: انتخابات اتاق های بیرجند، قم، یاسوج، کاشان، بندرعباس، اردبیل، یزد، زاهدان، رشت، کرمانشاه، خرمشهر، ارومیه، شیراز، سمنان، شهرکرد، زنجان، ساری، اراک، همدان، کرج و گرگان تایید و در پایان دوره آزمایشی اعتبارنامه صادر و برای منتخبان ارسال شد.

وی افزود: در 13 اتاق از جمله اتاق های آبادان، اصفهان، اهواز، ایلام، بجنورد، بوشهر، تبریز، تهران، خرم آباد، سنندج، قزوین، مشهد و کرمان یا منکر حقوق فردی یا اعتراض به انتخابات هستند. فرآیند ثبت شده است. اعتراض صورت گرفت و 86 پیامک برای معترضان و تعدادی نیز برای کارشناسان اعتراض ارسال شد.

سنجابی ادامه می دهد: گزارش نتیجه بررسی ایرادات به شورای عالی ارسال می شود و دبیرخانه شورای عالی تا 8 فروردین مهلت دارد این ایراد را بررسی و ایرادات جدید دریافت کند. لذا معترضین و ذینفعان احتمالی که پیامک دریافت کرده اند تا ساعت 16:00 روز 8 فروردین ماه فرصت دارند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند. دبیرخانه هیأت عالی نظارت سه روز یعنی تا ساعت 16 روز دوم اردیبهشت ماه برای تکمیل مراحل مقدماتی و تهیه پرونده اعتراض برای ارسال به شورای عالی و شورای عالی 5 روز کاری فرصت دارد. تشکیل و تصویب جلسات لازم در خصوص اعتراض برای اعلام صحت انتخابات در 13 استان. امیدواریم تا قبل از 21 اردیبهشت اعتبارنامه نهایی منتخبین و صدور اعتبار 13 اتاق باقیمانده انجام شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا