مطالب میجیک

«خانواده» بهترین حفاظ برای درامان ماندن از آسیب‌های اجتماعی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عاطفه سعیدی نژاد ، مدیرکل فرهنگ و تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت های بخشهای خود به ویژه پروژه نهضت ترقی گفت: “آنچه در پروژه اداره کل زنان فکر شده است ؛ “یک حرکت پیشرفت” است که هدف ما را قادر می سازد زمینه ای برای حضور زنان در زمینه های مختلف مانند “تولید محصولات فرهنگی و صنعتی” ایجاد کنیم. کلو فرصتی دیگر برای افزایش مشارکت مردمی در میان زنان و فراهم آوردن فضا برای “تشکیل یک جنبش مردمی” فراهم می کند.

وی بابیان اینکه اکنون حضور حداکثری زنان در موضوعات مختلف اجتماعی مانند تفکر را می طلبد کلما حوزه تبلیغات ، زمینه تولید محصولات و خدمات فرهنگی گرا ، حوزه سوسیالیسم عامه را منتشر کرده ایم. وی افزود: ما در تلاش هستیم تا زمینه توانمندسازی زنان را برای حضور در این زمینه و “تشکیل یک حلقه مرکزی” فراهم کنیم. مقیاس عالی مردم چیست؛ وی این موضوع را مطرح کرد. به عبارت دیگر ، دایره مرکز به عنوان شخصی که نگران حل مسئله است و نمی خواهد فقط یک واقعه باشد ، بلکه می خواهد از فرصت و ظرفیت برای حل مشکلات استفاده کند.انتخاب کنیدبرای آنها.

مدیرکل امور زنان و تبلیغات زنان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جنبش خودجوش مردمی گفت: جنبش خودجوش مردمی قطعاً مورد ستایش قرار می گیرد ، اما نه تنها فعالیت کند آن ، بلکه افزایش نمی یابد و پاسخگوی نیازهای جامعه نیست. ، پیوستگی را ایجاد می کند و حلقه های میانی را برای زیرساخت های حل مسئله ایجاد می کند. این چه زمانی این فقط انتخاب کنید افرادی هستند که بحران های داوطلبانه مانند زمین لرزه ، سیل و تاج را می پذیرند ، ساخت زیرساخت های عمومی می تواند مشارکت مردم را افزایش دهد.

به گفته سعیدی نژاد ، یکی از وظایف مهم زیردستانش؛ شکل گیری حلقه را تسریع کنید و به همین منظور فراخوانی در وب سایت “پیشرفت زنان” سازمان فرهنگ و تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی به آدرس https://pishraftyaran.ir وجود دارد تا زنان بتوانند به طور فعال در این فراخوان شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سال که مهمترین دغدغه امروز جامعه زنان چیست ، گفت: در حال حاضر ، مشکل اصلی زنان در محافل روشنفکری “بحث هویت” است ، زمانی که هویت در انتهای تعریف نقش شکل می گیرد و ما سعی در الگو سازی این هویت داریم. مشارکت و اکنون به مناطق مختلف جامعه پی ببرید.

مدیرکل امور زنان و تبلیغات زنان سازمان تبلیغات اسلامی مانند؛ وی کاهش جمعیت ، کاهش ازدواج ، سقط جنین و مشکل حومه نشینی را از آسیب های جدی اجتماعی عنوان کرد و اذعان داشت: “یک رویکرد مشترک برای حل این مشکلات ؛ امکان فضای عمومی برای حل مشکلات و این چه زمانی آیا سازمان های دولتی ظرفیت زیادی دارند ، اما به دلیل بی ثباتی موقعیت مدیر نمی توانند آسیب شناسی اساسی داشته باشند.

وی در پاسخ به سeriesالاتی درباره اینکه برخی از آرمانهای زنان ما در انقلاب اسلامی چقدر است ، گفت: “من معتقدم که یکی از مهمترین دستاوردهای موجود در سیستم ، قرار دادن آنها در جعبه سیاه کشور بزرگی بود ، اما ابتدا باید بدانید که از انقلاب چه انتظاری دارید اسلام.” ؟ در بسیاری از موارد ، ما یک تحلیل دقیق از انقلاب نداریم ، بنابراین نمی توانیم یک تحلیل دقیق از واقعیت جامعه فعلی داشته باشیم ، به عنوان مثال ، همان بحث از روایت انقلاب که امروز ما را احاطه کرده است ، وقتی که ما مشکل داریم تحلیل صحیح ما تجربه را تکرار می کنیم. امام خمینی (ره) معتقد بودند که مردم مادیات را نمی خواهند بلکه خدا را می خواهند ، بنابراین انقلاب می تواند عزت ملی و اعتماد به نفس مردم ایران را افزایش دهد و به آنها فرصت محبوبیت بخصوص زنان را بدهد.

سعیدی نژاد اظهار داشت: انقلاب اسلامی بینش می افزاید زا برای زنان ، و حتی اگر اکنون شاهد خلأ هویت هستیم ، قبل از انقلاب ، زنان هیچ ارتباطی با هویت نداشتند و به عنوان عنصر دوم و جنسیت پذیرفته شدند – رشد فکری ما در آن زمان زن بودیم – اما نتیجه انقلاب بود

این امر به “قدرت بصیرت” ، “رشد فکری” و “قدرت تحلیلی” زنان در جامعه می افزاید که باید همچنان ارتقا یابد.

به گفته رئیس امور زنان سازمان تبلیغات اسلامی؛ در بحث حجاب و عفاف ، ما مجبور نیستیم که راه دیگری را جستجو کنیم زیرا به نظر ما آنچه در مورد لباس زنان می بینیم یک مسئله فرهنگی است نه اعتقادی ناشی از کمبودهای فرهنگی کشور.

وی اظهار داشت: زنان استاندارد ما زنان كمال گرا ، متواضع ، متواضع و دارای شخصیتی انسانی به ویژه در زمینه زنان ، قد بلند و غیرقابل مقایسه با مدل های زن امروزی هستند ، هرچند كه ما معتقدیم زنان هنوز با چالش های بسیاری مانند ستم بر زنان به عنوان ظلم روبرو هستند. تاریخی که باید به تدریج اصلاح شود.

در پایان مدیرکل فرهنگ و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی حضور زنان در موقعیت “خانواده” را بهترین سپر برای نجات آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: هر جا تماس ضد خانوادگی وجود دارد ، بدانید که صدا ضد زن است. و این به نفع زنان نیست ، مگر “خانواده اسلامی” که زنانی را با هر سلیقه و سلیقه می خواهند.

دکمه بازگشت به بالا