مطالب میجیک

حقوق زنان ۱۴۰۰ سال پیش در قرآن به رسمیت شناخته شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین رضوان حکیم زاده ، که ظهر چهارشنبه به اسلامشهر سفر کرد ، با اشاره به جایگاه های زنان در زمینه های مختلف اجتماعی ، اظهار داشت: امام خمینی (ره) برای اولین بار زنان را با ابتکار و ابتکار و با رعایت آداب اسلامی در کشور معرفی کرد. به حوزه های مختلف جامعه وارد شده و عزت و منش زنان را در موقعیت های اصلی خود به ارمغان بیاورد.

معاون آموزش مقدماتی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه نباید آموزش ، ازدواج و اشتغال را دو برابر نوشت ، گفت: شاهد این دوگانگی اشتباه است و برای زنان باید ارزش مادری بارزتر باشد.

حکیم زاده با بیان اینکه غرب از زنان به عنوان ابزاری استفاده می کند ، افزود: 1400 سال پیش ، حقوق زنان در قرآن به رسمیت شناخته شده و چندین بار تاکید کرده است و مردم غرب فکر می کنند که او حق تصمیم گیری برای زنان را دارد. درست نیست.

وی با تأکید بر شخصیت و نقش مهم حضرت زهرا (س) در جامعه گفت: ایشان در همه زمینه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و خانوادگی فعال بوده و نقش مهمی را ایفا کرده اند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ، گفت: زنان مسلمان در زمینه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، علمی و ورزشی جوایزی کسب کرده اند که باعث افتخار آنها شد و بدون شک زنان و زنانی که از این افراد ماهر تجلیل کردند به طور مlyثر و شایسته ای تربیت می کنند. “

دکمه بازگشت به بالا