مطالب میجیک

حذف ایران از کمسیون زنان ارتباطی به حقوق زنان ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام حسن محمدی شامگاه شنبه در محفل انس با بانوان فعال قرآنی ارومیه که در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه همه حرکت ها و رفتارهای حضرت زهرا(س) برای ما مسلمانان الگو باشد، باید سبک و سیره حضرت زهرا(س) را مطالعه کنیم و در زندگی خود و به درستی در مورد مردم به ویژه نسل جوان مردم که . محرومیت از تحصیل اهل بیت به دلیل تبلیغ دشمن.

وی افزود: همه رفتارهای حضرت زهرا(س) بعد سیاسی دارد؛ گریه بر قبر بقیع برای برانگیختن عواطف و احساسات مردم، تمایل به غسل، کفن و دفن شبانه با احترام و حضور در درب اهل مدینه برای تبیین حق، همه جنبه سیاسی دارد و مشکل برای ما مثال است. تبیین جهاد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با بیان اینکه اسلام در بحث دفاع از زنان موضع تهاجمی دارد، گفت: ما در بحث حقوق زن مدافع نیستیم، بلکه در موضع تهاجمی هستیم و نه مکتب، نه دین و نه دین. این آیین به زنان منزلت و قداست اسلام بخشیده است.» و ذهن غیر اسلامی و غربی زن را وسیله ای برای کسب پول و ثروت می داند.

وی با اشاره به حذف ایران از کمیسیون حقوق زنان گفت: صدها هزار زن بدون محاکمه در زندان های آمریکا زندانی می شوند و سالانه صدها زن توسط پلیس این کشور به وحشیانه ترین شکل شکنجه و کشته می شوند. و آن کشور با ما از حقوق زنان صحبت می کند و مدعی دفاع از جایگاه زنان است و البته ماجرای جدید حذف ایران از کمیسیون زنان به دلیل استعمار و استکبار جهانی به پیشرفت جمهوری اسلامی مربوط می شود. ایران در زمینه های علمی، دفاعی و اقتصادی هیچ ربطی به حقوق زنان ندارد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه به زنان موفق در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی به معنای واقعی جایگاه اجتماعی زنان را احیا کرد و شاهد حضور فوق العاده و بی سابقه زنان در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و پزشکی بود. این یک بیانیه است.

وی گفت: در مکتب و دین نمی توان زنانی چون حضرت خدیجه، زهرا، زینب، معصومه و اسلام را یافت، زنانی بصیر، شجاع و نمونه داشته باشند، باید برای زنان دیگر خط و نشان دهند و برای دنیا. امروز باید خط را دنبال کرد و افکار این بزرگواران.

دکمه بازگشت به بالا