مطالب میجیک

اسلام حریم و حقوق زنان را به دقت رعایت کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، نشست “زنان در انقلاب اسلامی” صبح روز سه شنبه در جامعه الزهرا (سلام الله علیها) در قم با پیام آیت الله نوری همدانی ، یکی از کلیشه های شیعه برگزار شد.

متن این پیام جعلی مرجع برای این جلسه به شرح زیر است:

به نام خدا

الحمدلله خداوند رب العالمین و دعاها و درود بر سید محمد ما و خاندان پاک او ، که خداوند به بقیه زمین ها برکت دهد.

سلام و درود به مجلس برای احترام و تسلیت به شهید امام کاظم (علیه السلام) و عید سعید مبین ، مدارس اسلامی به عنوان دینی شناخته می شوند که از نظر واقع بینانه کامل هستند و اشتغال شغلی برای زنانی که این اصل را پذیرفته اند مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و می آید از حقوق زنان در مورد ساخت و ساز ، که با قصد و هدف مناسب و بدون قصد باید خواستار شود که هیچ مدرسه یا مدارس حریم خصوصی وجود ندارد و حقوق زنان محافظت می شود و از حیثیت آنها محافظت می شود. ناتمام

آنچه که قبل از اسلام آمد ، در پی پیامبر مسموم (ص) با اعلام اعتلای مقام و منزلت زنان و داشتن قوانینی بر اساس فطرت انسانی ، زنان در سراسر جهان شرور قلمداد می شدند و کمترین حقوق اجتماعی را نیز به دست نمی آوردند.

و چه کار نکردن با زنان در جهاد ، تعلیم ، تربیت و اجتماعی ، اولین سالهای اسلام عصر طلایی بود و بر پیشانی تاریخ اسلامی می درخشید. چه انقلاب شکوهمند اسلامی ، با الهام از یک پیام دینی ، تغییر اساسی در حقوق زنان ایجاد کرد و از زنان به عنوان ابزاری استفاده نکرد و جایگاه والای آن را در زمینه های مختلف جهاد ، علمی ، اقتصادی و اجتماعی تبیین کرد. اما متأسفانه هنوز کلماتی در گوشه و کنار جهان شنیده می شود که نشان از سو تفاهم منطق اسلامی در مورد شأن زنان والا دارد.

در فرهنگ های اسلامی و ایرانی ، مسلماً زنان درخشش زیادی دارند. به عنوان مثال ، از ابتدای تحریم دخانیات و نهضت مشروطیت که آغاز نهضت اسلامی بود ، زنان چادری حضور جدی در جامعه داشته و در کنار مردان حرکت کرده و مقدم بر جامعه بوده اند.

در تاریخ یک داستان وجود دارد که زنان چادری مقابل کاخ ناصرالدین شاه می آمدند و از فتوای میرزا شیرازی پشتیبانی می کردند. در مورد گریبایدوف ، زنان مسلمان در پنهان کاری نیز نقش مهمی داشتند.

وقتی قانون گذاران ایرانی تصمیم به تسلیم یک اولتیماتوم روسی گرفتند ، 300 زن عصبانی با حمل اسلحه در زیر چادرها وارد مجلس شدند و در حالی که حجاب خود را بالا بردند ، به وکلا گفتند که شما تسلیم خواسته های قدرت خارجی می شوید و به کشور خود توهین می کنید. ما همه شما را نابود خواهیم کرد و سرانجام قیام زنان مسلح در این چادرها ، وکلا را می ترساند و آنها نمی توانند سیاست روسیه را اعمال کنند.

ما می دانیم که زنان ایرانی با حجاب و چادر انقلابی ایجاد کردند و در تمام قیام ها و تظاهرات علیه دشمنان اسلام ، زنان چادری تلاش کردند و آنها در طول 8 سال جنگی که اتفاق افتاد ، حتی از اسارت حمایت کردند. و او بازداشت شد.

و در یک نگاه ، انقلاب اسلامی با چادر به جهان صادر شد. در تمام فیلم ها و تصاویر نشان داده شده در جهان درباره انقلاب ، مطمئناً زنان زیادی با چادر در کنار مردان جهادگر حرکت می کنند و طبق این اصل اکنون میل به استفاده از چادر و حجاب در اسلام و حتی کشورهای غیراسلامی در حال افزایش است. .

برادران باحجاب همیشه در مجاورت برادران جهاد هستند. این واقعیت که به قول امام خمینی (رحمت الله علیه) مهم و تکراری است ، می توانیم قدردانی و سپاس خود را از برادران برای قیام انقلاب اعلام کنیم ، به این معنی که برادرانی که حجاب داشتند برای مثال ، در نظر بگیرید: امیدوارم هر وقت این چهره مسلمان مومن را می بینم ، بسیار خوشحال و غرور می کنم. شما برادران جوانی هستید که ملت می خواهد. شما جوانان ، خواهران و برادران ، با خون خود جنبش را هدایت می کنید. شما انقلابی را ایجاد می کنید که در این دنیا بی نظیر یا بی نظیر است. انقلاب اسلامی انقلاب گروهی متعهد به اسلام بود. من به همه در همه جا خدمت می کنم ، و همه خدماتی را که برای شما ، مردان جوان ، برادران دعا می کنم. ای جوانان ، برادران ، ضمن اتمام این انقلاب بزرگ از همان ابتدای حرکت با دقت ، این حرکت را از این پس با وحدت کلمه و توکل به خداوند متعال ادامه دهید. اکنون زنان و زنان با همه ابعاد باید در سطح انقلاب اسلامی باشند و الحمدلله مانند آنچه در نسل سوم زنان انقلابی اتفاق افتاد.

مهم می دانم که از همه کمیته های کنفرانس که قدمی با عنوان “زنان در سطح انقلاب اسلامی” برداشته اند ، تشکر و قدردانی کنم و از خداوند متعال توفیق آرزو دارم.

حسین نوری همدانی

دکمه بازگشت به بالا