اقتصادیبرترین های کسب و کار مجیک

جدیدترین روش کاشت مو در ایران چیست

زیبایی و داشتن یک ظاهر آراسته چیزی است که هر فردی در طول زندگی خود به دنبال آن بوده و به ‌تبع اقدامات زیادی برای رسیدن به آن انجام می‌دهد. اطلاع ‌یافتن از جدیدترین روش کاشت مو یکی از آن اقداماتی است تا همه کسانی که از ناحیه سر دچار ریزش مو هستند بتوانند این متد زیبایی را انجام دهند و به بهترین نتایج آن دست پیدا کنند. در همین راستا ما در این مقاله می‌خواهیم برای شما متد جدید و بسیار کاربردی میکرو گرافت را معرفی کنیم. این روش که به معجزه‌ای در حوزه کاشت مو معروف است، به صورت انحصاری در مجموعه هلیا ارائه می‌شود.

جدیدترین روش کاشت مو بدون بانک مو | جدیدترین روش کاشت مو در امریکا

برخی مزایای تکنیک میکروگرافت

در این بخش می‌خواهیم نگاهی جامع به ویژگی‌های مثبت و مزیت‌های کاشت مو  به روش میکروگرافت بیندازیم. شما در ادامه خواهید دانست که چرا جدیدترین روش کاشت مو به عنوان برترین تکنیک شناخته شده است:

  1. جای زخم و اسکار باقی نمی‌ماند
  2. قابل‌اجرا برای همه مراجعه‌کنندگان، حتی کسانی که بانک موی بسیار ضعیفی دارند
  3. درمان ناحیه اهداکننده خیلی سریع‌تر اتفاق می‌افتد
  4. دوره نقاهت و محدودیت ورزشی بسیار کوتاه‌تری دارد
  5. آسیب کمتر به ناحیه بانک مو وارد می‌شود
  6. قابل‌اجرا حتی برای حساس‌ترین پوست‌ها
  7. قابل‌اجرا برای پوست‌های شل یا سفت
  8. ناحیه اهداکننده کم‌پشت یا خالی نمی‌شود
  9. سطح کاشته شده با نواحی اطراف یکپارچه است و تفاوتی ایجاد نمی‌کند
  10. منابع بانک مو می‌توانند متفاوت باشند
  11. موها ضخامت خود را حفظ می‌کنند
  12. درد کاشت مو کاهش پیدا می‌کند

کاشت مو میکروفیت جدیدترین روش کاشت مو

کاشت مو میکروفیت MicroFIT یا همان پیوند مستقیم مو یکی از روش های پیوند طبیعی مو محسوب می گردد و به فرایند استخراج فولیکول های مو اطلاق می شود که از ناحیه اهدا کننده با استفاده از میکرو موتور جدا می شود و سپس با استفاده از دستگاهی که قلم مانند است و نوعی سوزن توخالی دارد، انجام می شود. در واقع با پیشرفت تکنولوژی پزشکان و متخصصان مو به دنبال روش های کاشت مو بودند که بتوان معایب آن را در مقابل مزایا تا حد امکان کاهش داد و تهاجم کمتری داشته باشد. کاشت مو میکروفیت یکی از همین روش ها به شمار می رود که به دلیل مزایای قابل توجهی که دارد و کاهش چشمگیر درد و دوران بهبودی، سالانه افراد زیادی متقاضی انجام آن هستند. این شیوه نوین و مدرن به دلیل نوع انجام و مزایای فراوان که در ادامه به آنها پرداخته شده، دارای اعتبار جهانی بوده و مورد سازمان های بهداشت کشورها و متخصصین شناخته شده در جهان است.

 

کاشت مو به روش میکروفیت چگونه انجام می شود؟

از سال 2016 کاشت مو به روش میکروفیت بسیار مورد استقبال پزشکان و مراجعه کنندگان پیوند مو قرار گرفت و امروزه این روش به صورت کاملا گسترده در کلینیک های کاشت مو استفاده میشود. پیوند مو به روش میکروفیت نوعی تکنیک است که هیچ شباهتی نسبت به سایر روش های پیوند مو ندارد. در پیوند مو بمیکروفیت بعد از اینکه فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده در پشت سر گرفته شدند، با استفاده از یک میکرو موتور و یا به صورت دستی با روش میکروفیت به منطقه ای که مو ریزش داشته است منتقل می شوند. در این روش کاشت مو برداشت گرافت ها بدون دخالت دست انجام می شود و کاشت پرتراکم در سایز میکرو و همچنین خط رویش کاملا طبیعی را برای متقاضی این روش در بر دارد.

اولین نکته ای که با شنیدن کاشت مو طبیعی به شیوه میکروفیت معمولاً به ذهن می رسد این است که با روش FUE تفاوتی ندارد؛ اما در اصل اینطور نیست و بین این دو روش تفاوت هایی وجود دارد. تفاوت این دو روش پیوند مو طبیعی در واقع در چگونگی انجام آن است، برای روشن تر شدن چگونگی انجام کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت باید گفت که این روش کاشت مو بدون آنکه سر تراشیده شود انجام می گردد؛ جالب تر اینکه فولیکول های استخراجی از بانک مو تنها بعد از گذشت حدود ۱-۲ دقیقه در محل مورد نظر برای کاشت مو قرار می گیرند. اما در روش های قدیمی تر مانند کاشت موFUE، ابتدا تمام فولیکول های مورد نیاز برای پیوند استخراج شده و در محلول مخصوص نگه داری شده و سپس به ناحیه مورد نظر پیوند می شوند و گاهی این فاصله زمانی چند ساعت طول خواهد کشید. مدت زمان بسیار کوتاهی که موهای استخراج شده خارج از بدن هستند و کاشت طبیعی مو میکروفیت بلافاصله انجام می گردد، باعث می شود احتمال موفقیت این روش بسیار بالا برو و تراکم نتیجه بیش از 4برابر سایر باشد.

 

Top of Form

Bottom of Formپیوند مو به روش میکروفیت مناسب چه کسانی است؟

کاشت و ترمیم مو به روش میکروفیت بیش از هر روش دیگر مناسب خانم هاییست که قصد کاشت مو دارند؛ در واقع این روش مطلوب ترین روش برای خانم هایی است که می خواهند موهای خود را پرپشت کرده و بلند نگه دارند. از آنجا که خانم ها دوست دارند موهای خود را همیشه بلند نگه دارند و همچنین بسیاری از خانم ها ترجیح م یدهند که موهای خود را رنگ کرده و یا سایر کارهای آرایشی را روی موهای خود انجام دهند، کاشت مو به روش میکروفیت مناسب ترین روشی است که خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. البته این به این معنی نیست که سایر افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند، تمامی افرادی هستند که با مشکل طاسی و یا کم پشت شدن موی سر خود مواجه اند و عامل ریزش در آنها متوقف شده است. کاشت مو مستقیم مناسب تمام افرادی است که می خواهند زیبایی از دست رفته خود را بازگردانند، بخصوص خانم ها، که حساسیت بیشتری روی ظاهر مو و حفظ موهای خود دارند.

 

معایب کاشت مستقیم مو به روش میکروفیت

اگر نگاه واقع بینانه ای به عمل های زیبایی داشته باشیم پر واضح است که مانند هر روش دیگری، عمل کاشت مو نیز معایب خاص خود را دارد اما به حدی در برابر مزایای آن اندک است که قابل چشم پوشی می باشد. این معایب عبارتند از:

  • کاشت مو به روش میکروفیت در مقایسه با روشهای کلاسیک و مرسومی مانند FUE بیشتر طول می کشد.
  • از آنجا که این روش نیاز به دقت بسیار بالا و ظرافت و تخصص دارد ممکن است که هزینه های بیشتری را برای بیمار به همراه داشته باشد. در واقع این ویژگی عیب نیست زیرا نسبت به مزایای این روش و نتایج نهایی پیوند مستقیم مو ارزش هزینه کردن و تخصیص بودجه را دارد.

در واقع ظرافت کاشت مو میکروفیت میطلبد که توسط یک تیم حرفه ای انجام شود و معایب و عوارض جانبی آن تنها زمانی نمایان می شود که بدون تحقیق در یک کلینیک نامعتبر انجام شود. همچنین در صورتی که به یک پزشک غیر متخصص یا بی تجربه برای کاشت مو میکروفیت مراجعه کنید به دلایل مختلفی مانند عدم اطلاع از زاویه یا عمق مناسب، ممکن است با مواجه شوید.

 

مزایای کاشت مو طبیعی به روش میکروفیت

به جرات می توان گفت که در بین روش های متعددی که برای پیوند مو طبیعی مطرح است، کاشت مو مستقیم یا همان روش MicroFIT بهترین روش برای این نوع عمل زیبایی در جهان می باشد. در واقع این عمل زیبایی کمتر تهاجمی ترکیبی از فناوری، کار گروهی و تکنیکی است که دارای مزایایی به شرح زیر هستند:

✔ پیشرفته ترین ابزارهای استخراج و کاشت با قطر ۱ میلی متر یا حتی کمتر برای ۱۰۰٪ نتایج طبیعی طراحی و ساخته شده و بکار گرفته می شود.

✔ بهبود سریع تر بعد از کاشت مو میکروفیت از مزایای مهم و قابل توجه آن به شمار می رود.

✔ سرعت رشد مو نیز بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو با روش میکروفیت بسیار محسوس خواهد بود و اغلب کسانی که آن را امتحان کرده اند به این مزیت بزرگ معترف هستند.

✔ از آنجایی که فولیکول های استخراج شده بلافاصله بعد از برداشت، پیوند می شوند، آسیبی ندیده و را شاهد خواهیم بود.

✔ با استفاده از داروهای آرام بخش که تحت نظارت مستقیم متخصص بیهوشی به بیمار برای این روش کاشت مو داده می شود، دیگر احساس درد در هنگام استفاده از بی حسی موضعی قبل از عمل کاشت مو نخواهید داشت.

✔ کاشت مو میکروفیت مزیت دیگری با عنوان به جا نگذاشتن زخم روی سر را دارد که به بهبودی سریع تر اشاره دارد.

در نتیجه استفاده از روش میکروفیت برای کاشت مو طبیعی، شما یک عمل زیبایی راحت تر و بدون درد را تجربه خواهید کرد. اگرچه پیوند مو طبیعی به طور کلی به عنوان روش های بدون درد در نظر گرفته می شود، روش میکروفیت به بیمارانی که به خصوص از فوبیا سوزنی رنج می برند، کمک می کند تا احساس راحتی کنند و در واقع باید افزود که آرامش بیشتری را در طول عمل به آنها می دهد.

منبع : ابران بیوتی

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا