مطالب میجیک

تشخیص زودهنگام سرطان‌های زنان در مراکز جامع سلامت استان بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، لیلا تگرابی شامگاه چهارشنبه در همایش هفته سلامت زنان در بوشهر با بیان اینکه سرطان سینه یکی از شایع ترین بیماری ها در زنان است، گفت: متاسفانه ۶۳ زن از همین استان بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند. سال گذشته.” داده شده

وی در دعوت از بانوان هم استانی برای دریافت خدمات مامایی گفت: با غربالگری و تشخیص به موقع سرطان سینه می توان به درمان سریع و به موقع این بیماری کمک کرد و شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری باشیم.

مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: بر اساس سند فوق، تحکیم نهادهای خانواده و جایگاه زن در چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در سال 1404 است.

هدی دشتی افزود: بر اساس اصل 21 قانون اساسی، دولت موظف است حقوق زنان را در همه جهات با رعایت موازین اسلامی تضمین کند.

این همایش با همکاری معاونت بهداشتی و دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه و با هماهنگی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با موضوع هفته ملی سلامت بانوان برگزار شد.

در این جلسه بحثی پیرامون سلامت و سبک زندگی زنان (ناباروری) توسط دکتر انارکی مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده، سلامت زنان، سلامت خانواده و جوانان جمعیت توسط دکتر احمدزاده رئیس اداره آموزش و پرورش ارائه شد. جمعیت جوانان، پوکی استخوان. توسط دکتر حاجیونیمدیر گروه بیماری‌های غیرواگیر و تأثیر سقط جنین بر سلامت زنان و آشنایی با مرکز تنفسی توسط دکتر رضایی مسیخت تمرکز نقاط مرکز مردمی نفس مشخص شده است.

در این همایش که با شعار «سلامت زنان، بنیان خانواده سالم و جامعه جوان» برگزار می شود، بانوان شاغل در دفتر به صورت شخصی و شخصی شرکت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا