مطالب میجیک

تاکید معاون زنان و خانواده بر ایجاد اشتغال فرزندان بهزیستی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشستی صمیمی با خیریه گفت: به دنبال دستورالعملی برای اصلاح مشکل هستیم. خیران چون تمرکز ما بر خانواده و زنان است. ما معتقدیم که زن محور خانواده است و اگر سلامت جسمی و روانی زنان تضمین شود، سلامت عمومی نیز تضمین می شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در سفر استانی تعداد زیادی از زنان، زنان بی سرپرست، زنان بدسرپرست و زنان زندانی مجروح شدند که اگرچه تعداد زنان زندانی 3 درصد کل زندانیان است، اما این تعداد نیز وجود دارد. مردان حمایت بالا

خزعلی تصریح کرد: اگر کودکانی که مادرانشان در زندان به سر می برند، نادیده گرفته شوند، ممکن است به جرایم اجتماعی مبتلا شوند، علاوه بر این، افراد معتاد، دخترانی که دارای شرایط خاص هستند، نیاز به حمایت و بازپروری دارند، از این رو خواستار ورود زنان به این عرصه هستیم. و گروه.” برای حمایت از این افراد تشکیل شده است.

معاون رئیس جمهور توضیح داد: البته فقط حمایت مالی نباید داشته باشد در نظر گرفته شده، بلکه آموزشی، معنوی و پشتیبانی یادتان باشد بحث مشاوره هم به همکاری همه شما نیاز دارد خیران ما آن را داریم زیرا نمونه ای از مشاوره حقوقی برای افرادی است که نمی توانند وکیل بگیرند و واقعا تمیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای کسانی که بدهی کمی دارند و در زندان هستند باید در حد توان فکری برای کمک به همه کنیم تا مورد حمایت قرار گیرند.

معاون رئیس جمهور افزود: بهزیستی، زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست نیاز به حمایت دارند و باید برای آنها یا فرزندانشان شغل ایجاد کنیم و تقاضا داریم برای کارآفرینان سرمایه گذاری شود و تا 4 سال آنها را همراهی کنیم. روی پای خود ایستاده است.”

خزعلی ادامه داد: بحث اشتغال بسیار حائز اهمیت است و باید این موضوع جدی گرفته شود تا برای افراد نیازمند فرصت شغلی ایجاد شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لازم نیست کارهای خیریه را به کمک های مالی محدود کنیم. در این مدت با آسیب ها، کاستی ها و کاستی های زیادی مواجه هستیم که شاید با کمک های مالی، فرهنگی، آموزشی، اخلاقی، حقوقی، اجتماعی و اجتماعی که موجب ایجاد انگیزه و حمایت از زنان و خانواده های آنان می شود، جبران نشود. وابستگی و همه اینها را از شما جبران کند خیران ما می خواهیم بتوانیم برای رفع برخی از این کاستی ها قدم برداریم، belot و فقدان آن را از بین ببریم تا جامعه ای بهتر و زیباتر داشته باشیم.

در این جلسه خیران وی همچنین مسائل اشتغال و راهکارهای همکاری را با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ارائه کرد.

دکمه بازگشت به بالا