مطالب میجیک

بسیج جامعه زنان همدان در هفته حجاب ۱۱ عنوان برنامه برگزار می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فرزانه رضاییان در نور روز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان اسلام به دلیل محدودیت های تبلیغاتی دروغین در رسانه ها و فضای مجازی ، از مصونیت زنان سوء استفاده می کنند. حمل

وی افزود: بسیج مجامع زنان در منطقه همدان با هدف کاهش فقدان حجاب و خسارات وارد شده در این جوامع و به منظور ایجاد مؤسسات مناسب برای بانوان برنامه هایی را در شهرها و روستاها انجام می دهد.

رضاییان با برگزاری استان مسابقه “تجربه صلح” را به عنوان پیام متنی ، به 40 مدافع بهداشتی از مسابقات طراحی پوستر کشف نشده و ادای احترام می کند. موزیوگرافی در دنیای مجازی با موضوع عفاف و حجاب از فضای شهری به عنوان یکی دیگر از برنامه ها یاد می کند.

وی اظهار داشت: برگزاری فرهنگ رقابتی ، هنری و ورزشی ، نمایشگاهی از معصومیت و حجاب و صنایع دستی ، باید گروه های جهادی و مشاوره به مناطق مختلف استان انجام شود تا از زنانی که در زمینه های مختلف و چادرهای ابتدایی موفق هستند تجلیل شود و به زنان تجلیل کنند. حجاب در شهر. و روستا به خوبی برنامه ریزی شده است جهت یابی قبلا، پیش از این.

رئیس سازمان گلدان جامعه زنان IRGC انصار الحسین (ع) استان همدان با ذکر دومین روز از هفته در مورد پاکی و حجاب خاطرنشان می کند: شنبه 13 تیرماه ، “تقدس و پاکی ، مقاومت فرهنگی ، وقوع گوهرشاد” ، یکشنبه 13 تیرماه ، “مقدسات و پاکی ، تقویت خانواده ، فرهنگ فاطمیون (s)“دوشنبه ، 14 ژوئیه” “” شرم و معصومیت ، طبیعت انسانی ، مطالبات جهانی “، سه شنبه 15 ژوئیه” شرم و معصومیت ، اساس ظهور “، چهارشنبه 25 ژوئیه” شرم و عفاف ، امنیت اجتماعی “، پنجشنبه ، 26 ژوئیه” شرم و پاکی »” احترام به قانون ، احترام به جامعه “و در روز جمعه 18 تیر ،” نجابت و پاکی ، قند عملی ، مظهر عبادت “است.

دکمه بازگشت به بالا