اقتصادیبرترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

لوازم آرایشی و پاکسازی صورت آیا بهترین روش همیشه استفاده از پاک کننده‌های آرایشی است؟

زمان پاکسازی پوست

ژل بهداشتی بانوان بیز: پاکسازی پوست نخستین مرحله و درواقع گام بنیادی مراقبت از پوست و زیبایی آن است. پاک‌سازی پوست سطوح مختلفی دارد و به همین دلیل باید برای هر اقدام، نوعی از زمان‌بندی تعریف شود.

تشخیص زمان پاکسازی پوست

خرید اینترنتی محصولات دکتر بیز: این‌که پوستتان در چه حال است، در درجه‌ی اول از ظاهر آن پیداست. از هر ماده و روشی که برای پاکسازی پوست استفاده کرده باشید، اثر آن تا مدت معینی بر پوست معلوم است و به مرور این اثر از بین می‌رود و نیاز به تجدید دارد.

نکته‌ی دیگر این است که برخی از سطوح و روش‌های پاک‌سازی باید به صورت روزانه انجام شوند. برخی دیگر از روش‌ها را باید برای مثال به صورت هفتگی یا ماهانه یا حتی هرچندماه یک‌بار انجام داد. برای این کار بهتر است از یک متخصص پوست نیز مشورت بگیرید.

بیشتر بدانیم از : در سالن زیبایی شادلین

فیلم ماساژ صورت با سنگ یشم در سالن زیبایی شادلین

پاک سازی هفتگی در منزل یا آرایشگاه

پوست دائما در حال تجدید و بازسازی است و سلول‌های مرده‌ای بر روی آن به جا می‌ماند که تنها با کمک لایه‌بردارها و اسکراب‌های مخصوص برطرف می‌شود. برای این کار بهتر است همیشه یک ماده لایه‌بردار مناسب پوست خود در منزل داشته باشید و هفته‌ای یک الی دوبار از آن استفاده کنید.

زمانی که قصد دارید از منزل خارج شوید، اصلا برای استفاده از اسکراب مناسب نیست زیرا پوست پس از لایه‌برداری بسیار حساس است و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و هوای آلوده به آن آسیب بیشتری می‌زند. بنابراین بهتر است روز تعطیل یا شب‌هنگام را برای این کار انتخاب کنید.

اگر در آرایشگاه اقدام به لایه‌برداری و پاکسازی پوست می‌کنید نیز باید مراقبت‌هایی انجام دهید. حتما کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده پس از آن استفاده کنید. ضمنا بهتر است به سرعت به منزل بروید و مدت زیادی پس از لایه‌برداری بیرون نمانید.

مراحل پاکسازی صورت

قبل از هر عملیات پاکسازی صورت لازم است با یک متخصص فیشال صورت مشاوره کنید تا بهترین روش پاکسازی و به کار گیری مواد لازم را براساس نوع پوست و مشکلات پوستی شما ارائه دهند این مشاوره پوستی با یک متخصص به این دلیل است که میزان چربی که پوست هر فرد ایجاد میکند متفاوت است ولی به طور کلی مراحل پاکسازی به شرح زیر است:

فیلم ماساژ صورت با سنگ در سالن زیبایی شادلین

در این مرحله به وسیله اسفنج یا پد مخصوص بهمراه یک پاک کننده ی قوی سعی بر پاکسازی پوست از آلودگی های ناشی از محیط و همچنین لوازم آرایشی که درون منافذ باز پوست شما جا خوش کرده اند میکنیم، سپس یه وسیله یک حوله صورت را خشک نموده و آماده ی مرحله بعدی برای پاکسازی پوست میشویم.

در بعضی از موارد این کار پاکسازی برای بار دوم و به منظور  اطمینان بیشتر از پاک شدن تمام آلودگی ها انجام میشود و در نهایت به وسیله انداختن نور بر روی صورت و یا ذره بین از درست بودن مراحل پاکسازی مطمئن میشویم.

پاکسازی روزانه

بهداشت مناسب پوست و مراقبت‌های روزانه و شبانه از جمله اقدامات اساسی و اولیه برای سلامت و زیبایی آن است. برای این‌کار حتما باید دست کم روزی یک بار صورت خود را با شوینده و پاک کننده‌ی مناسب بشویید.

هرگز شب را با مواد آرایشی بر روی پوست به صبح نرسانید. شب، هنگام تجدید و بازسازی پوست است و وجود آلودگی‌ها و چربی‌ها این روند را با مشکل مواجه ساخته و پوست شما را بیمار می‌کند.

اگر از منزل خارج نشده‌اید، بهترین زمان شست‌وشوی پوست پیش از خواب است اما اگر بیرون از منزل بوده‌اید، بهتر است پاکسازی پوست را به محض ورود به منزل انجام دهید تا آلاینده‌های بیرون دراولین فرصت از سطح پوست پاک شوند و به عمق آن نفوذ نکنند.

می‌توانید برای پاک‌سازی در منزل، از مواد طبیعی موجود مثل لیمو، جوش شیرین، ماست، محلول سرکه‌ی سیب، انواع ماسک میوه و مانند آن نیز استفاده کنید تا ضمن پاکسازی پوستتان، آن را آب‌رسانی و ویتامین‌رسانی کنید.

فیلم دستگاه پاکسازی صورت در سالن زیبایی شادلین

اگر شما دارای پوست بسیار حساسی باشد قطعا متخصص فیشیال از این روش برای پاکسازی پوست شما استفاده نخواهد کرد.اما به طور کلی این روش باعث خارج کردن جوش های زیر پوستی و سر سیاه پوست شما خواهد شد.بعد از اتمام این دوره وارد مرحله بعدی از فیشیال خواهیم شد.

فیلم پاکسازی صورت در سالن زیبایی شادلین

بسته به اینکه شما از چه مرکز زیبایی برای این کار استفاده میکنید ،متخصص پاکسازی شما باید بعد از اتمام دو مرحله قبل عملیات لایه برداری را با استفاده از اسکراب و کرم های مخصوص که شامل آنزیم ها و اسید های مخصوص این کار هستند به منظور لایه برداری پوست های مرده انجام دهند.

با خدمات آشنا شوید!

در این مرحله از پاکسازی صورت به وسیله یک ابزار مخصوص یا در بعضی از موارد به وسیله دست جوش های سر سیاه و جوش های زیر پوستی را با فشار ملایم جوری که به پوست شما آسیبی وارد نشود خارج میکنیم. این مرحله مرحله نهایی برای خارج کردن پوست های مرده و چربی های موجود بر روی پوست شماست.

یکی از لذت بخش ترین مراحل ماساژ صورت میباشد زیرا در این مرحله تمام خستگی شما با ماساژی ملایم از پوست صورت شما خارج شده و در نهایت باعث افزایش گردش خون زیر پوست صورت شما خواهد شد در نتیجه شادابی و زیبایی خاصی را به صورت شما هدیه میدهد.

مراحل کامل

تمامی این مراحل پاکسازی در مدت ۶۰ دقیقه صورت میگیرد و در نهایت به وسیله یک کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب مراحل پاکسازی به پایان میرسد.بهترین و ایده آل ترین بازه ی زمانی برای تکرار عملیات پاکسازی ماهی یکبار میباشد اگرچه این یک نسخه واحد برای تمامی افراد نیست و بسته به پوست شما ممکن است متفاوت باشد.توصیه ما این است اگر پوستی حساس دارید و یا از آکنه پوستی رنج میبرید عملیات پاکسازی پوست را به طور مداوم تکرار کنید تا نتیجه معجزه آسای آن را ببینید.

پاکسازی پوست به این روش در واقع یک روش آسان واولیه برای از بین بردن لک های پوستی است.اگر شما از مشکلات جدی و شدید پوستی رنج میبرید باید به این نکته اشاره کنیم که پاکسازی پوست اگرچه باعث بهتر شدن وضعیت پوست شما خواهد شد اما توانایی حل مشکلات شدید پوستی نظیر سوختگی ،چروک و جوش های شدید پوستی را نداشته و بهتر است با مراجعه به دکتر روش درمانی مناسب برای این قبیل مشکلات را دریافت کنید.

بیشتر بدانیم از : در سالن زیبایی شادلین

انواع پاک کننده آرایش | بهترین پاک کننده آرایش صورت برای پوست چرب

 آیا پاکسازی پوست برای آقایان هم مناسب است؟

بله تعجب نکنید ،فیشیال یا همان پاکسازی پوست برای آقایان هم امکان پذیر است اما با این تفاوت که مواد مورد استفاده برای آقایون از فروملاسیون متفاوتی است و معمولا مشکلات پوستی ناشی از اصلاح صورت و حساسیت های پوستی را برطرف میکند.

در نهایت سخن آخر این که برای اینکه همیشه حس زنده بودن و جوانی را تجربه کنید مراقب پوست های زیبای خودتان باشید اگر چه این روزها تنوع در محصولات پوستی زیاد است با شناخت مناسب از نوع پوست خود از محصولات مراقبتی پوست مناسب استفاده کنید.

خدمات پاکسازی پوست شادلین

 

رابر ماسک ذغال

  •  رفع لایه های شاخی پوست
    رفع سموم و إلودگی های پوست
    پاکسازی عمقی منافذ پوست
    کوچک کردن منافذ باز
    شفاف کننده و صاف کننده پوست
    آبرسان و لیفتینگ
    طراوت و شادابی

ماسک ویتامین C

  • آنتی اکسیدان قوی
    رفع رادیکال های آزاد
    رفع لک ها و التهاب سوختگی
    شفاف کننده و رفع کدری
    باز سازی کننده
    خنک کننده و لیفتینگ
    طراوت و شادابی

ماساژ صورت با آیس گلوب :

  • کاهش فوری پف زیر چشم
    تحریک گردش خون
    کاهش قرمزی و التهاب
    تخلیه سیستم لنفاوی
    اکسیژن رسانی به پوست
    تحریک عضلات و اعصاب صورت
    افزایش تولید کلاژن و الاستین
    کمک به کاهش میگرن و سر درد

کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسطآرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.

در این مجموعه انواع خدمات شامل  ، هاشور ابرو ،  ،  ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد

دکمه بازگشت به بالا