مطالب میجیک

آیین نکوداشت «لشکر فرشتگان خدا» در همدان برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، فرزانه رازیان گفت: آیینی ندارند.ارتش ملایکت الله» با حضور حجت الاسلام علی رضایی نماینده ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین در همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه روز یکشنبه 13 دی ماه سال جاری به همراه دینا فاطمیه در حسینیه امام (ره) برگزار می شود، گفت: مهمانان ویژه این مراسم چهار شهید گمنام و خانواده هایشان هستند. عجمیان، نگهبان.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از جمله برنامه های پیش بینی شده در این مراسم رونمایی از تمثال و کتاب شهدای زن استان همدان همراه با اجرای هدفمندی است. برنامه ها. .

با اشاره به اینکه شهدای زن ادامه دهنده راه طهارت و طهارت اهل بیت هستند، گفت: برگزاری این برنامه طراوت و معنویت اجتماعی ایجاد کرده و یادآوری می کند که شهدا را فراموش نمی کنیم.

وی با بیان اینکه باید مانند شهدا رفتار کنیم، ادامه داد: صحبت از شهدای واقعی کار سخت و دشواری است و باید شهدا را الگوی راه خود قرار دهیم و همه راه آنها را ادامه دهیم.

رازیان تصریح کرد: در مقابل خون شهدا رسالتی بر دوش ماست و برگزاری این برنامه دلیلی است برای یادآوری رسالت و مسئولیت خود در مقابل شهدا.

وی با بیان اینکه وظیفه مردم این است که راه شهدا را ادامه دهند و راه شهدا را که همانا جهادی و انقلابی بودن است ادامه دهند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بانوان ایرانی باید شهدای زن را الگوی سبک زندگی اسلامی بدانند، افزود: حرکت در مسیر منش و رفتار است. شهادت مشکلی است که زیاد به آن پرداخته نشده است و وقتی از شهدا و ایثارگران صحبت می کنیم و انتظار داریم شهدا الگوی جامعه باشند، باید مفهوم موفقیت و عملکرد شهدا را با یکدیگر و ابعاد مختلف تطبیق داد. زندگی شهید باید با توجه به شرایط جامعه و نیاز مردم گرفته و منتشر شود.

دکمه بازگشت به بالا