اقتصادی

بازگشایی محورهای روستایی برفی اندیکا و ایذه/ تلاش برای بازگشایی محورهای دزپارت و دزفول

میجیک/خوزستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از بازگشایی راه های روستایی شهرستان های ایذه و اندیکا خبر داد و گفت: راهداران همچنان به بازگشایی یک راه روستایی در دزفول و سه راه روستایی در دزپارت ادامه می دهند.

مرتضی بهداروندی در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: بر اثر بارش برف در شمال استان شاهد مسدود شدن محور روستایی سوسن و جنگه به ​​ابید و کارته در ایذه و محور اندیکا به تراز بودیم که مسدود شد. . با تلاش نیروهای راهداری و استفاده از ماشین آلات سنگین روستاها بازگشایی شدند.

وی با اشاره به بارش شدید برف 2 متری و مسدود شدن 3 راه روستایی سرصحرا، لنده و خواجه انور در شهرستان دزپارت و راه روستایی احمد فداله در شهرستان دزفول، افزود: ماموران راهداری استان هم اکنون در حال انجام هستند. جاده و در تلاش برای بازگشایی جاده هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان هشدار داد: در حال حاضر تمامی محورهای شریانی استان باز است و تمامی استان ها برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده ها با سامانه 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا