برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

انواع تجهیزات استخر

تجهیزات استخر باید الزامات دقیق جریان آب تمیز را برآورده کنند. تجهیزات استخر طوری طراحی شده اند که سخت کار کنند تا صاحبان استخر راحت باشند.

تجهیزات استخر یکی از وظایف استخر است. تجهیزات استخر که استخر شما را گرم می کند، تمیز می کند، فیلتر می کند، کلر می کند و نظارت می کند. تجهیزات استخر باید بتواند نیازهای شدید جریان آب شیرین را برآورده کند. تجهیزات استخر طوری طراحی شده اند که سخت کار کنند تا صاحبان استخر راحت باشند، ما به ارزیابی انواع آنها ادامه می دهیم.

تجهیزات اصلی استخر

• پمپ استخر – پمپ مناسب برای استخر خود را انتخاب خواهید کرد. از پمپ های استخر تک سرعته استاندارد صنعتی گرفته تا همه پمپ های سرعت متغیر با سرعت پایین، عملکرد قدرتمند و قابل اعتمادی را ارائه می دهند.

• فیلتر استخر: کارتریج پیشرو در صنعت، شن و ماسه، O.D. فیلترهای شنی برای استخرهای شنا عملکرد قابل اعتماد در هر شرایط آب و هوایی، تعمیر و نگهداری ساده و کیفیت عالی آب را ارائه می دهند.

• بخاری های استخر – خط پیشرفته تجهیزات گرمایش استخر نهایت راحتی و بهره وری انرژی را فراهم می کند و در عین حال دمای آب استخر و آبگرم ایده آل را در تمام فصل حفظ می کند.

• تجهیزات نظافت استخر. پاک کننده های اتوماتیک استخر قابلیت اطمینان و راحتی بالایی را برای هر صاحب استخر فراهم می کند. از ربات‌های نوآورانه تمیزکننده استخر گرفته تا شوینده‌های انفجار و مکش با کارایی بالا، تجهیزات استخر نیازهای تمیز کردن استخر شما را برآورده می‌کنند.

5 مزیت برتر ربات تمیز کننده استخر

1. پاک کننده های رباتیک استخر تقریباً به اندازه یک لامپ استاندارد انرژی مصرف می کنند

2. نصب این تجهیزات استخر بدون ابزار آسان است

3. آنها مستقل از سیستم فیلتراسیون موجود استخر شما کار می کنند

4. تقریباً همه انواع زباله ها را مدیریت می کند

5. سازگاری کامل با تمام اشکال، اندازه ها و پایان استخرهای شنا

انواع دیگر تجهیزات استخر

چراغ های استخر

با ایجاد یک پس زمینه منحصر به فرد، تجربه استخر را با نور افزایش دهید. با توجه به سلیقه و روحیه خود محیط را تغییر دهید و با وسایل روشنایی استخر محیطی را در خارج از استخر ایجاد کنید. برای خرید این محصول به سایت پیا فارسند خورشید تابان مراجعه کنید.

تجهیزات استخر اتوماتیک

هوشمندسازی استخر و آبگرم با بهره برداری و تجهیزات استخر، مجموعه کاملی از راه حل های کنترل و اتوماسیون آسان خواهد بود. تقریباً تمام امکانات استخر، آبگرم و حیاط خود از جمله گرمایش، ضدعفونی، روشنایی و مدیریت و کنترل آسان را خواهید داشت.

تجهیزات استخر حرارتی

پمپ حرارتی گاز یا پمپ حرارتی کدام بهتر است؟ چه آب و هوای شما گرم باشد و چه سرد، می خواهید از گرمای بخاری استخر خود لذت ببرید. حتی اگر دمای هوا گرم به نظر برسد، به این معنی نیست که آب استخر برای شنا کافی است.

تنها راه برای لذت بردن مداوم از استخر گرم کردن آب تا دمای مناسب است، راه حل ها و بخاری های استخر برای هر کاربرد، بودجه و آب و هوا وجود دارد – بیایید نگاهی بیندازیم.

گرمایش گاز

بزرگترین مزیت استخر گازی و بخاری آبگرم این است که استخر و آبگرم شما را در چند دقیقه یا چند ساعت در مقایسه با ساعت ها یا روزهایی که در ابتدا برای گرم کردن استخر با پمپ حرارتی لازم بود، گرم می کند. اگر به طور روزانه از استخر یا آبگرم خود استفاده نمی کنید و فقط می خواهید استخر یا آبگرم خود را در صورت نیاز گرم کنید، گرمای گاز ایده آل است.

مهمترین مزیت بخاری های گازی استخر در انواع و مدل های مختلف تجهیزات استخر این است که از نظر زیست محیطی مسئولیت پذیر بوده و از طریق صرفه جویی در مصرف انرژی و قابلیت اطمینان، هزینه مالکیت را کاهش می دهند. یکی دیگر از مزایای تاسیسات استخر گازی این است که در هر شرایطی به خوبی کار می کنند. آنها در سردترین روزها فراتر از محدودیت های یک پمپ حرارتی، استخر و استراحت شما را گرم می کنند.

تجهیزات پمپ حرارتی استخر

پمپ های حرارتی در حفظ دمای ثابت آب بسیار کارآمد هستند و در مقایسه با بخاری گازی می توانند تا 70 درصد صرفه جویی کنند. تجهیزات استخر پمپ حرارتی بسیار کارآمد هستند زیرا برخلاف گاز طبیعی یا پروپان از گرمای هوای اطراف برای گرم کردن آب استخر استفاده می کنند.

پمپ های حرارتی در آب و هوای گرم به خوبی کار می کنند، اما در آب و هوای سردتر به خوبی کار نمی کنند. در حالی که یک پمپ حرارتی بالای 50 درجه فارنهایت کار می کند، دمای بالای 50 درجه فارنهایت در هوای سرد ممکن است گرمای کافی در هوا نداشته باشد تا استخر را به اندازه دلخواه گرم نگه دارد. در این دماهای پایین تر، تجهیزات استخر پمپ حرارتی احتمالاً بهترین گزینه برای گرم کردن استخر شما نیستند.

انواع پمپ حرارتی استخر مناسب برای گرمایش و سرمایش استخر و اسپا. استخرها و اسپاها در آب و هوای گرم، به ویژه آنهایی که مناطق تاریک دارند، می توانند از تجهیزات پمپ حرارتی بهره مند شوند. اگر در آب و هوای بسیار گرم زندگی می کنید، پمپ حرارتی/کولر گزینه خوبی است.

تجهیزات استخر با کیفیت بالا

تجهیزاتی که استخر شما را اداره می کند برای حفظ محیطی راحت، تمیز و ایمن برای خانواده شما بسیار مهم است. بنابراین تهیه تجهیزات استخر با کیفیت می تواند به حفظ سلامت اعضای خانواده کمک کند. شرکت پایاگسترش تابان با نام تجاری و وب سایت payagostaresh.ir سابقه طولانی در تهیه و عرضه تجهیزات استخر به بازار ایران دارد. این مجموعه محصولات مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می دهد.

منبع: خرید بوستر پمپ از پایا گسترش

دکمه بازگشت به بالا