اقتصاد رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است/بازدارندگی در روند صادرات انرژی به اراضی اشغالی

اقتصاد | صادرات

وزیر نفت گفت: در همان روزی که طوفان الاقصی اتفاق افتاد، شاهد تأثیرات زیادی بر اپراتورهای انرژی بودیم، به‌ویژه رویدادی که مجاهدان یمنی در دریای سرخ باعث افزایش قیمت نفت و انرژی شدند. و برخی از کشورها نیز صادرات نفت به رژیم صهیونیستی را کاهش دادند

به گزارش میجیک، جواد اوجی امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: با توجه به حوادثی که در غزه و فلسطین رخ داد و قلب هر مسلمان و آزاده ای از این تصویری که در تلویزیون می بینیم به درد می آید، واجب است. همه مسلمانان و مردم به دنبال آزادی برای حمایت و اعلام مردم غزه هستند.

اوجی افزود: بیش از 250 تا 300 هزار شهرک نشین صهیونیست جنوب لبنان را ترک کردند و به مناطق دیگر رفتند، بار مالی سنگینی تحمیل شد و اقتصاد رژیم صهیونیستی با اتحاد بین مسلمانان و همه کسانی که در آن آزادی خواهان بودند، فروپاشید. به امید خدا به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وزیر نفت با بیان اینکه روز قدس امسال با سال های دیگر متفاوت است، گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه قلب هر مسلمان و آزادی خواه را آزرده می کند.

وی تاکید کرد: روز قدس به یک روز جهانی تبدیل شده است و نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای همه آزادی خواهان در سراسر جهان می توانید ندای مردم مظلوم غزه را ببینید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده گفت: با حرکتی که امروز رژیم صهیونیستی در غزه انجام داد نشان می دهد که برای تحقق این مشکل عجله دارد. مطمئن باشید به زودی شاهد سرنگونی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

علاوه بر این: در شرع و دین ما مقرر شده است که اگر مظلوم درخواست کمک کند، خواه مظلوم مسلمان باشد یا غیر مسلمان، بر هر مسلمانی واجب است که از او حمایت کند وگرنه مسلمان نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا