مطالب میجیک

افشای جزئیات شکنجه‌های فجیع زنان در زندان‌های عربستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، وکیل اسکاتلندی در روزنامه گزارش داد که “روزانهوی در توصیف “وحشت” به گوشه ای از آزار جنسی محققان سعودی درباره فعالان حقوق زنان زندانی اشاره کرد.

این وکیلی که «بارونس هلنا کندی “با انتشار گزارشی 40 صفحه ای در این باره خواستار بایکوت شد جی بیست (G20) در عربستان سعودی.

بر اساس این گزارش ، بازپرس زن بازداشت شده را از سقف آویزان کرده و پس از وادار کردن وی به اعمال ناشایست ، وی را مجبور به برق گرفتگی کرده است. زنان در زندان مجبور به تماشای تصاویر پورنوگرافی شدند و بازجویان آنها را مورد ضرب و شتم ، تهدید و تجاوز قرار دادند.

یکی از فعالان گفت که جلسه بازجویی وی زیر نظر خالد بن اولسمان ، برادر محمد بن عثمان انجام شده است. وی گفت که خالد در جلسه بازجویی گفت: می دانید من کیستم؟ من شاهزاده خالد بوسلمان ، سفیر (ریاض) در ایالات متحده هستم و می توانم آنچه را که می خواهم با شما انجام دهم.

در این گزارش آمده است: “واداشتن فعالان حقوق زن برای ارتكاب اعمال جنسی علیه بازجوها ، و انواع دیگر آزار و اذیت جنسی ، از جمله مجبور كردن آنها به تماشای پورنوگرافی ، بخشی از شكنجه است.”

در قسمت دیگری از این گزارش آمده است: حداقل یك منبع گزارش داده است كه “آیدا الغامدیاو مجبور به تماشای پورنوگرافی شد و سه منبع گزارش دادند که “سرانجام الحذلولو “ایمان”. النفجانمورد سو sex استفاده جنسی قرار گرفته است.

الحذلول وی یکی از زنان سعودی است که در هنگام ممنوعیت رانندگی زنان در این کشور عکسی از خود منتشر کرده است.

در این گزارش همچنین آمده است كه این شكنجه ها تحت نظارت “سعود” انجام شده است ادامه مطلببرادر ولیعهد سعودی که در ترور بی رحمانه جمال خاشقجی نقش اساسی داشت کل تبدیل شده است.

به گزارش آنلاین ، این اولین بار نیست که او گزارش می دهد تکان دادن اهدا کننده از شکنجه های باقی مانده در زندان سعودی آزاد شد. اکثر رهبران جهان از این وضعیت در عربستان سعودی آگاه هستند ، اما ریاض تاکنون توانسته است با استفاده از دلارهای نفتی به اقدامات خود ادامه دهد و از تلاش برای محاکمه نترسد.

دکمه بازگشت به بالا