اقتصادی

ارزیابی مثبت اتاق بازرگانی ایران از بهبود فضای کسب و کار در خوزستان

میجیک/خوزستان استاندار خوزستان گفت: بر اساس ارزیابی اتاق بازرگانی ایران، استان خوزستان در بهبود فضای کسب و کار موفق بوده است.

علی اکبر حسینی محراب در پایان جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که امروز 4 بهمن ماه برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز برخی موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. یکی از مواردی که پیش می آید مربوط به تعیین میزان تلف یا هدر رفتن دانه در مراحل مختلف است.

وی افزود: مقرر شد پیشنهاد کارشناسی در این خصوص برای رفع این مشکل که به نوعی اختلاف است، اجرایی شود.

حسینی محراب ادامه داد: مشکل دیگر در مورد ارزش افزوده حمل و نقل است که طبق قانون این بخش از مالیات معاف است اما در بخش بالاتر ارزش افزوده محاسبه می شود که محل اختلاف است و این مشکل وجود دارد. . در جلسه ای که توسط سازمان امور مالیاتی در تهران تشکیل و طی مصوبه ای تعیین شد، مطرح شد.

به گزارش میجیک، به نقل از استانداری خوزستان، استاندار خوزستان گفت: دستور کار دیگری که مطرح شد، بحث طبقه بندی پروژه ها در حوزه پیمانکاران و کارگران است و بحث ها و پیشنهادات خوبی در این زمینه انجام شد و تکلیف نهایی مشخص شد. از طریق مکاتبه با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: بر اساس ارزیابی اتاق بازرگانی ایران، استان خوزستان در بهبود فضای کسب و کار موفق بوده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: این ارزیابی مثبت حاصل کار جمعی اقشار مختلف اعم از اصناف، اتحادیه های صنفی، بازرگانان و … است و امیدواریم وضعیت بهبود یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا