گول آیفون ۲۰ میلیونی را نخورید!

آیفون

بر اساس این نظرسنجی، برخی شرکت ها گوشی ها و لوازم جانبی برند اپل را با قیمتی کمتر از قیمت اصلی به فروش می رسانند، اما کارشناسان تاکید می کنند شهروندانی که قصد خرید آیفون 13 را دارند باید به این مشکل مشکوک توجه کنند.

به گزارش میجیک، امروز ترفند جدیدی برای فریب شهروندان برای خرید گوشی ظاهر شد اما این مشکل نتوانست از تعداد طرفداران برند معروف اپل کم کند. در واقع امروزه افراد زیادی هستند که همچنان به خرید آیفون علاقه مند هستند و پس از عرضه هر مدل جدید به بازار، اقدام به تهیه آن می کنند. اما از آنجایی که این گوشی جزو محصولات گران قیمت و لوکس به حساب می آید، ممکن است علاوه بر علاقه به خرید، بودجه کافی برای خرید نداشته باشند و در نتیجه به هر شکلی سراغ خرید می روند.

سال گذشته که ممنوعیت واردات آیفون 14 و مدل های بعدی آن اعلام شد، بازار خرید و فروش آیفون های کپی ارزان تر از نسخه اصلی داغ شد، اما خوب است بدانید که این آیفون های تقلبی فقط ظاهری دارند. همانند نسخه اصلی و در قسمت های دیگر بسیار متفاوت است.

رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی استان تهران سال گذشته به میجیک اعلام کرد که معمولاً نسخه های آیفون 14 به صورت قاچاق وارد کشور می شود و سریال ها نیز تقلبی است و فروش آن غیرقانونی است. چون کپی آیفون 14 قاچاق است، رجیستری هم جعلی است. یعنی این گوشی به صورت قانونی و غیرقانونی وارد کشور نمی شود.

سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری متهمان پرونده چند شکایتی از سایت کرج خبر داد. این مسئول از مردم خواست در خرید و خرید اقساطی از مراکز معتبر فریب قیمت های پایین فروشندگان و تبلیغات را نخورند.

ادامه مطلب

فریب آیفون های تقلبی را نخورید

حالا با گذشت یک سال از این مشکل، ترفند جدیدی برای فروش آیفون ساخته شده است. به عبارت دیگر، بررسی ها نشان می دهد که مدتی است فعالیت و فروشگاه هایی وجود دارد که گوشی و لوازم جانبی را با قیمت های پایین تری می فروشند، اما به دلیل محبوبیت برند اپل، معمولا تبلیغات روی گوشی و لوازم جانبی انجام می شود.

با توجه به جزئیات این موضوع می توان گفت که در ابتدا کسب و کارها می توانند برخی از آیفون ها را با 20 درصد تخفیف برای تبلیغ و پیشرفت خود ارائه دهند. اما همچنان شرکت هایی هستند که این کار را انجام می دهند، زیرا اخیرا برخی از شرکت ها اعلام کرده اند که آیفون 13 را با قیمت 20 میلیون تومان کمتر از قیمت اصلی می فروشند.

به گفته کارشناسان، این تجارت ممکن است برخی از آیفون ها را با 20 درصد تخفیف برای ترویج و توسعه گسترش ارائه دهد، اما نکته مهم این است که این شرکت ادعا می کند که واسطه ها را حذف می کند، اما چنین قیمتی وجود ندارد. غیر طبیعی

ترفند این شرکت این است که ابتدا قیمت محصول خود را حدود 26 میلیون تومان با زمان تحویل 35 روزه اعلام کرده و روز پنجشنبه را از روز کاری حذف کرده است. سپس با زمان تحویل و تاخیر شرکت ها به دلیل اعتراض مشتریان مبنی بر اینکه تجارت سالمی دارند ثبت سفارش را متوقف کردند اما در کمال تعجب قیمت فروش محصولاتشان به 20 میلیون تومان کاهش یافت.

همه این موارد نشانه و مشکوک بودن آن است و سوالاتی در مورد نحوه فروش آیفون های ارزان تر از اپل توسط این شرکت مطرح می شود. پس مردم باید به این موارد توجه کنند.

زمانی که درخواست بررسی نحوه دریافت این سفارش شد، گفتند افراد مشهوری مانند بازیگران و اینفلوئنسرها این شرکت و محصولات آن را تبلیغ کرده اند، اما مردم باید بدانند و به تبلیغات این افراد اعتماد نکنند و تحقیق لازم است تا در این زمینه انجام دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا