اقتصادی

آیفون ۱۵ برای اروپایی‌ها بدون شکاف سیم کارت عرضه می‌شود

اطلاعات به‌دست‌آمده توسط وب‌سایت فرانسوی MacGeneration نشان می‌دهد که مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پرو ممکن است امسال بدون درگاه سیم‌کارت در فرانسه عرضه شوند و تنها با سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) برای اتصال به شبکه تلفن همراه قابل استفاده هستند.

به گزارش میجیک، در صورتی که درگاه سیم کارت در فرانسه حذف شود، احتمالا در برخی دیگر از کشورهای اروپایی نیز حذف خواهد شد زیرا اپل معمولاً همان مدل آیفون را در بیشتر کشورهای اروپایی به فروش می رساند. به عنوان مثال، آیفون 14 پرو مدل A2890 که در فرانسه فروخته می شود، در بریتانیا، ایرلند، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، اتریش، لهستان، هلند، بلژیک، دانمارک، فنلاند، نروژ، سوئد، سوئیس به فروش می رسد. و ده ها کشور دیگر نیز ارائه می شود.

اپل قبلاً سیم کارت را از تمام مدل های آیفون 14 در ایالات متحده در سپتامبر گذشته حذف کرد و مشتریان را مجبور به استفاده از سیم کارت الکترونیکی کرد که یک سیم کارت دیجیتال است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از سیم کارت نانو فیزیکی از سیم کارت استفاده کنند. . اشتراک تلفن همراه فعال داشته باشید. اپل اسناد پشتیبانی با چندین اپراتور دارد که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی در سراسر جهان پشتیبانی می‌کنند.

هنگامی که سری آیفون 14 در ایالات متحده عرضه شد، اپل سیم کارت الکترونیکی را به عنوان گزینه ای امن تر از سیم کارت فیزیکی معرفی کرد زیرا نمی توان آن را از آیفون گم شده یا دزدیده شده جدا کرد. اپل خاطرنشان می کند که حداکثر هشت سیم کارت الکترونیکی را می توان در برنامه تنظیمات آیفون مدیریت کرد و نیازی به پذیرش، حمل و تغییر سیم کارت های فیزیکی در حال حرکت را از بین می برد.

آیفون 13 و مدل های جدیدتر می توانند همزمان دو سیم کارت الکترونیکی فعال داشته باشند.

به گفته MacRommers، با گسترش سریع دسترسی به سیم‌کارت‌های الکترونیکی، از بین بردن شکاف سیم کارت فراتر از ایالات متحده اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد، اگرچه تکمیل این تغییر چندین سال طول می‌کشد. انتظار می رود اپل مانند همیشه در ماه سپتامبر از سری آیفون 15 رونمایی کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا