وصول بیش از ۸۰ میلیون دلار از مطالبات سنواتی شرکت پتروشیمی جم 

پتروشیمی | پتروشیمی جم

مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: طی 4 ماه گذشته بیش از 80 میلیون دلار از مطالبات سالانه شرکت پتروشیمی جم از سایر شرکت ها با اقدامات مدیریتی و پیگیری های فراوان وصول شده است.

به گزارش میجیک، محمدهاشم نجفی اردکانی وصول مطالبات سالانه شرکت پتروشیمی جم را یکی از برنامه های اصلی این شرکت دانست و گفت: یکی از مهم ترین برنامه ها علاوه بر تکمیل پروژه های چند ساله جم از جمله پادجام و کنگان پلیمر است. ، در ادامه مجموعه پتروشیمی جم مدعی شده که ایشان در رأس امور بوده اند، خوشبختانه در 4 ماه گذشته توانسته ایم بیش از 80 میلیون دلار معادل بیش از 4800 میلیارد تومان جمع آوری کنیم. ، از مطالبات جم.

وی با اشاره به افزایش فروش در پتروشیمی جم گفت: یکی دیگر از موضوعات حساس و استراتژیک جم بحث افزایش تولید و افزایش فروش بود.

نجفی اردکانی با اشاره به رکورد فروش پتروشیمی جم در فروردین ماه امسال افزود: پتروشیمی جم موفق شد حجم فروش را در این ماه افزایش دهد و همین امر درآمد این پتروشیمی را در فروردین ماه سال گذشته در مسیر صعودی قرار داده است، رشد خوبی را تجربه کردند و این امر همچنین کمک زیادی به رشد درآمد این شرکت کرده است.

وی افزود: در فروردین ماه سال 1403 درآمد ماهانه ساعت 93 درصد نسبت به مدت مشابه سال 1402 افزایش یافت و از 3.17 میلیارد تومان به 5 میلیارد و 821 میلیون تومان رسید. همچنین درآمد پتروشیمی جم در فروردین نسبت به اسفند ماه قبل 50 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل جم با اشاره به استراتژی توسعه بازار فروش پتروشیمی جم در دوره جدید گفت: یکی از مهمترین راهکارهای فروش جم حفظ و تولید پتروشیمی های جم در بازارهای سنتی همراه با نفوذ و توسعه بازارهای جدید صادراتی است که متاسفانه آخرین در سال نسبت به سال های گذشته شاهد کاهش بودیم اما با تلاش تیم بازرگانی توانستیم میزان صادرات محصول در تولید را از 8 درصد در فرودین 403 و 30 درصد در فرودین 403 افزایش دهیم. برای کشور ما نوید خبرهای خوب و سود برای بازنشستگانی که مالک و سهامدار اصلی پتروشیمی جم هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا