اقتصادی

پارک‌های پتروشیمیایی در نوار ساحلی چابهار تا خرمشهر ایجاد می‌شود

میجیک/ بوشر معاون حاکمیتی، خدمات مشترک و سامانه های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: به زودی طرح ایجاد پارک پتروشیمی در نوار ساحلی چابهار برای خرمشهر وارد فاز اجرایی می شود.

معاون امور حاکمیتی، خدمات مشترک و سیستم های گروه صنعت پتروشیمی خلیج فارس روز یکشنبه 7 اسفندماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سابق شرکت پازارگاد اظهار داشت: دستیابی و کسب موفقیت را نمی توان از شرکت پازارگاد منکر شد. از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در عسلویه و موثر.

قربانی با اشاره به موفقیت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال 1401 تاکید کرد: افزایش 5 درصدی تولید حائز اهمیت است، افزایش فروش و ارز در هلدینگ خلیج فارس مرهون تلاش همه همکاران این هلدینگ است. و یکی از بهترین موفقیت های سال گذشته است.

وی آی پی همچنین از زحمات حجت نظری به عنوان مدیرعامل شرکت پازارگاد تقدیر و تشکر کرد.

در مراسم معارفه، محمد مجور شیخان، مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد نیز از آقای دکتر قدردانی کرد. علی عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از اعتماد ایشان و ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم بوشهر. استان استانی است که نام و آوازه آن در مبارزه با استعمار و استکبار است. وی به طور ویژه و علنی اعلام کرد که منطقه ویژه اقتصادی عسلویه سرمایه انرژی کشور است و شرکت پازارگاد با تمام توان به رسالت و ماموریت خود برای حمایت از صنعت پتروشیمی عمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای اعتلای نام ایران اسلامی از افتخارات مدیر به شمار می رود و شرکت پازارگاد با برنامه ریزی اصولی تمام تلاش خود را در مسیر ارتقای آن به کار خواهد گرفت. صنعت پتروشیمی و رونق اقتصادی صنعتی در این منطقه قرار دارد.

حجت نظری مدیرعامل سابق شرکت پازارگاد گزارشی از وضعیت فعلی شرکت ارائه و از همکاری همکاران در اجرای برنامه قدردانی کرد.

لذا در این مراسم اعضای هیئت مدیره و مدیران صنعت پتروشیمی مستقر در عسلویه، مدیر استانی، فرماندار، ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی شهر و روستاهای عسلویه، کنگان، جم و دیر، مدیران صنایع و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی از جمله فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه منصوب به منطقه پارس روز جمعه و طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات دکتر نظری در مسئولیت خود برای دکتر شیخان ; مدیرعامل جدید پازارگاد خواهان موفقیت است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا