مطالب میجیک

همه چیز درباره کرم پودر دائم

[vc_row][vc_column][vc_column_text] در صورتی که بخواهیم به فواید و مزایای کرم پودر دائم بپردازیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شادی و نشاط هر روزه پوست
  • زیبایی و یکدست بودن پوست
  • نداشتن هیچگونه جای لک و یا رنگدانه های رنگی بر روی پوست
  • کرم پودر وارد لایه‌های سطحی پوست می‌شود و همچنین تاثیر مستقیمی بر لایه‌های عمیق پوست ندارد در نتیجه این امر باعث می‌شود که پوست آسیب نبیند و پوست صورت کاملا سالم بماند.
  • این روش نه تنها برای پوست صورت بلکه برای قسمتهای مختلف پوست بدن که تیره شده‌اند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته این نوشته در رابطه با آموزش کرم پودر دائم در تهران می باشد. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره کرم پودر بدست بیاورید لازم است به وبسایت فاطمه حبشی به آدرس fatemehhabashi.com مراجعه نمائید.

رفع تیرگی زیر بغل، زانو و آرنج با کرم پودر دائم

بعضی از افراد به دلیل نوع شغل و یا نوع زندگی که دارند مجبور هستند از لباس های بازی استفاده نماید که باعث می گردد قسمت های تیره پوست شان به نمایش گذارده شود از جمله این قسمتهای تیره می توان به قسمت آرنج و یا زانو اشاره نمود، که افراد برای از بین بردن تیرگی آرنج و زانوی خود می‌توانند با تزریق کرم پودر دائم پوست رنگ تیره قسمت های نامناسب پوست خود را به صورت دلخواه در آورده و از رنگ آن نیز لذت ببرند و بتوانند در هر محیطی و یا هر جایی لباس مورد نظر خود را بپوشند.

کرم پودر دائم و روشن شدن پوست
کرم پودر دائم و روشن شدن پوست

مدت ماندگاری کرم پودر دائم

یکی از سوالات پرتکرار افرادی که می‌خواهند از این روش استفاده نمایند این است که تا چه زمانی کرم پودر بر روی پوست من تاثیرگذار است و نیازی به استفاده از کرم پودر مجدد ندارم؟

معمولا استفاده از این روش به تمامی افراد مورد نظر  کمک می‌کند تا به مدت شش تا هشت ماه نیازی به استفاده از هیچگونه کرم پودر  و همچنین لوازم آرایشی تغییر دهنده رنگ پوست پیدا نکنند. اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم.

تاثیر کرم پودر دائم در روشن شدن پوست

یکی دیگر از سوالات پرتکراری که مورد نظر  تمامی کاربران قرار می‌گیرد این است که کرم پودر دائم چقدر ممکن است در روشنایی پوست تاثیر گذار باشد؛

شما می توانید با خیالی راحت در صورتی که قصد روشن کردن پوست خود را دارید توسط این روش پوست خود را ۲ تا ۳ درجه روشن تر و شفاف تر از قبل نمایید و این امر در صورتی امکان پذیر است که شما دوره درمانی معرفی شده را به صورت کامل بگذرانید و همچنین مراقبت های لازم از پوست خود را در این زمان انجام دهید

کرم پودر دائم نیاز به استراحت و یا بستری شدن ندارد، اما نیازمند مراقبت از پوست ۱۰۰ درصد در تمامی مراحل زندگی جزو واجبات است که چه قبل از تزریق و چه بعد از تزریق دارای اهمیت است.

اگر میخواهید آموزش کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست به صفحه مراحل انجام کرم پودر دائم در وبسایت فاطمه حبشی یا لینک https://fatemehhabashi.com/permanent-powder-cream/ مراجعه نمائید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا