نقش آفرینی زنان در جهاد تبیین اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام حجت الله است حریزاوی در گفتگو گفتن وی با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: مردمی سازی و ساماندهی تبلیغ بر اساس اسلام ناب محمدی شعار سازمان تبلیغات اسلامی است.

او در بحبوحه جنگ مشترک تبیین جهاد اعلام کرد و سعی کرد دشمن سیستم محاسباتی مردم را به هم بزند تبیین جهاد، اقدام متقابل اصلی.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: تبیین جهاد فن آوری تلفیقی از متن قرآن است و باید تلاش کرد تا همه مراقبان حق و اساس دین گرانقدر فراهم شود. . تبیین جهاد، و نظام حق، نظام دروغ، شبهات و پاسخگویی به شبهات را بدان.

حجت الاسلام حریزاوی وی تاکید کرد: نقش رسانه ها، خبرگزاری ها و خبرنگاران در تحقق این مهم ب جایگزین این است و باید توسعه یابد زیرا در عصر حاضر رسانه ها نقش دارند.

وی گفت: زنان و نقش زنان در تبیین جهاد، فعالیت، فعالیت جوانان و فعالیت های رسانه ای از راهبردهای اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است که بسیار جدی به آن می پردازیم.

بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، «کمیته» محور تبیین جهاد است، زیرا متدینین و کسانی که در مراسم مذهبی شرکت می‌کنند در این راستا نقش بیشتری دارند و باید در این راستا عمل کرد. آی تی. می بینم در صورتی که اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است، فناوری و دانش لازم را کسب کنند.

دکمه بازگشت به بالا