اقتصادی

نبود تبلیغات مناسب چالش اصلی اسباب‌بازی‌های ایرانی در رقابت با نمونه‌های وارداتی

فناوران یکی از شرکت های خلاق، اسباب بازی هایی را برای تقویت مهارت های حرکتی و هماهنگی چشم و دست کودکان طراحی و ساخته اند، اما به گفته آنها، عدم تبلیغات مناسب باعث شده است که تجارت در این زمینه نتواند با نمونه های وارداتی رقابت کند.

سید امیرحسین میرمالک یکی از محققان این شرکت فناوری فعال در زمینه خلق و ارائه بازی های فکری و سرگرمی در گفت و گو با میجیک.گفت: سعی می کنیم محصولاتی با کیفیت و کاربردی با بهترین مواد تولید کنیم.

میرملک با اشاره به دستاوردهای این شرکت خلاق گفت: بازی تولید شده توسط این شرکت با هدف تقویت هوش بصری، فضایی، حرکتی و حرکتی، هماهنگی دست و چشم، تمرکز و تقویت اعتماد به نفس و آشنایی با مفاهیم اولیه مهندسی است. علم و این یک ربات است.

پژوهشگران حوزه بازی سازی با اشاره به چالش های شرکت های فعال در حوزه بازی سازی تصریح کردند: مهمترین چالش کسب و کارهای این حوزه معرفی دستاوردها در این زمینه است. در این حوزه هیچ شبکه و کانالی در زمینه تبلیغات محصول وجود ندارد.

میرمالک خاطرنشان کرد: اسباب بازی هایی که در کشور تولید شده اند باید به مردم معرفی شوند و این بزرگترین چالش برای کسب و کارهای این حوزه است. آگاهی عمومی از بازی های تولید شده در کشور می تواند با مصداق واردات، قدرت رقابت ما را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: اگر تبلیغات قوی در زمینه اسباب بازی های تولید داخل انجام شود، بسیاری از موانع فروش محصولات برطرف می شود. تا زمانی که بازار داخلی را از تولیدات داخلی اشباع نکنیم، نمی توانیم روی صادرات تمرکز کنیم.

وی یکی دیگر از چالش های کسب و کار را تهیه مواد اولیه با کیفیت عنوان کرد و گفت: باید مواد اولیه را از بورس تهیه کنیم نه بازار آزاد تا بتوانیم قیمت نهایی را رقابتی کنیم.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا