لیگ برتر والیبال بانوان ۸ تیمی شد/ کناره‌گیری کاشان و اطلس تهران

بانوان | تهران

مشاور امور ریاست فدراسیون والیبال بانوان گفت: با استعفای اطلس تهران و جایگزینی تیم خجسته تهران به جای باریج ضروری کسج ، لیگ برتر والیبال بانوان هشت تیم شد.

به گزارش میجیک ، مهناز شاددل با اصرار بر ترک اطلس تهران از حضور در لیگ برتر بانوان اظهار داشت: رای گیری در لیگ برتر بانوان از 9 تیم تشکیل شده بود اما تیم اطلس چند روز پیش کتباً به فدراسیون اعلام کرد که نمی توانند تیم خود را انتخاب کنند. برای فصل جدید لیگ برتر آماده شوید. بنابراین ، فصل جدید لیگ برتر توسط زنان 8 تیم برگزار می شود و ما در اطلس لیگ برتر تیمی نخواهیم داشت.

وی اخراج خود را اعلام کرد و تیم دیگری را به لیگ برتر والیبال بانوان اضافه کرد و گفت: “تیم باریجاسانس که در سال 1998 در لیگ برتر زنان حضور داشت ، به طور کتبی به فدراسیون والی گفت که آنها در سال 1999 نمی توانند تیم باشند و تیم مبارک تهران جایگزین میله شد روغن ضروری.

به گفته رئیس امور فدراسیون والیبال مشاور امور بانوان ، رأی گیری برای لیگ دسته اول والیبال بانوان روز شنبه 10 اکتبر در سالن آکادمی تیم ملی المپیک فارس با 13 سال برگزار می شود. وی تأکید کرد که والیبال بانوان امسال در مسابقات مهیج شرکت خواهد کرد.

شاددل به بیان دیدگاه فدراسیون در مورد توسعه والیبال در بین بانوان کشور پرداخت و گفت: نگاه فدراسیون به داوران و والیبال برای ورزش بانوان نگاه حمایت و توسعه است. استراتژی ها و تدابیری برای دستیابی به این ایده در فدراسیون در نظر گرفته شده است و ما در تلاشیم لیگ های برتر و برتر زنان را با حضور تیم ها تصاحب کنیم.

مراسم والیبال بانوان لیگ برتر والیبال در تاریخ 5 اکتبر با حضور 9 تیم برگزار شد: سایپا ، Z تغییر ، باریجاسان ، پیکان ، سروگامتان بابل ، اطلس تهران ، فارس آسمان ، اکسون و شهرداری قزوین و بازی قرار است در تاریخ 1 نوامبر آغاز شود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا