فلاحی: اجرای شعار سال ۱۴۰۲ در گرو اراده جدی مدیران است

سال ۱۴۰۲ | شعار سال

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی، تحقق شعار 1402 را منوط به اراده جدی مدیران برای کار می دانند.

احمدحسین فلاحی در گفت وگو با میجیک، درباره چگونگی تحقق شعار 1402 اظهار کرد: «کنترل تورم، رشد تولید» اظهار کرد: تحقق شعار سال به مدیرانی بستگی دارد که اراده جدی برای کار داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیروی انسانی زیادی در کشور داریم، گفت: در کشور آموخته ایم، می توانیم، شغل پیدا کرده و باسواد هستیم و همچنین افراد با دانش، اگر وارد مذاکره برای تولید و تولید شوند. اقتصاد، سرعت آنها چندین بار به این منطقه می دهند.

یکی از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی در ادامه گفت: نکته بعدی این است که بخش تولید در کشور، در بخش صنعتی و کشاورزی و همه منابع ما بلااستفاده مانده است و متاسفانه بین کشورهای مختلف، ما جزو آخرین کشورهایی هستیم که در استفاده از منابع انسانی، کشاورزی و طبیعی رتبه بندی کرده ایم. با توجه به اینکه زمینه در کشور فراوان و قابل انجام است و در صورت اراده جدی مسئولان و مدیران، رشد تولید محقق خواهد شد.

فلاحی با اذعان به اینکه برای جلوگیری از تورم و افزایش قدرت خرید جامعه، ثبات بازار، ارز و عدم استحصال ارز در گرو تولید است، تاکید کرد: اگر برای تولید تلاش نکنیم و امکانات تولیدی را فراهم نکنیم، این اتفاق رخ می دهد. اتفاق نمی افتد. .

وی همچنین به موضوع صدور پروانه کسب اشاره کرد و اظهار داشت: نمایندگی نباید در مسیر اخذ پروانه بند و گره های زیادی ایجاد کند بلکه در این زمینه تسهیل کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گذشته گفت: در بین کشورهای همسایه بیشترین مشکل مجوزها را داریم، بنابراین متأسفانه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان خسته و مجبور به برداشت سرمایه هستند. از کشور

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا