فعالیت زنان در عرصه‌های مختلف آینده درخشانی برای ایران در پی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | برای ایران

به گزارش خبرگزاری آنلاین، شهرستان یوزوویچ سفیر واتیکان در ایران در دیدار با خانم سیده زهره برقعی مدیر دانشگاه الزهرا(س) که در سالن جلسات مدیریت این موسسه علمیه برگزار شد، از مسئولین دانشگاه الزهرا قدردانی کرد و اظهار داشت. لذت درک فعالیت های این گروه که جالب است در این موسسه علاوه بر تغذیه روح و معنویت، سلامت جسمانی بانوان نیز حائز اهمیت است.

آن قلعه یوزوویچ از ایجاد تعامل و گفت‌وگو بین واتیکان و حوزه‌های علمیه درباره مشکلات بین آنها بین المللی وی خوش آمد گفت و خاطرنشان کرد: هیچ کشوری بدون پیشرفت زنان در عرصه های مختلف توسعه نمی یابد و با توجه به فعالیت زنان ایرانی در عرصه های مختلف از جمله یادگیری در سطح علمی بالا، آینده روشنی را برای ایران می بینم.

سفیر واتیکان در ایران گفت: من به زنان حاضر در این جلسه و همه زنانی که در این گروه کار می کنند، یاد می گیرند و دوست دارند روح و روان خود را گسترش دهند تبریک می گویم. این آینده است، نه فقط آینده، بلکه توسعه کشور است.

کشیش و اسقف اعظم واتیکان تصریح کرد: بسیاری از کشورها می توانند از ایران الگو بگیرند و به زنان کشورشان اجازه پیشرفت بدهند، جهل فقط مختص مردان نیست، جهل مانع توسعه خواهد شد و هیچ کشوری بدون نادانی توسعه نمی یابد.

وی افزود: اگر مادران درک نمی کنند چگونه می توانند این ارزش های مهم را به فرزندان خود منتقل کنند. اگر مادر به خوبی تحصیل کرده باشد، بهتر می تواند این ارزش ها را به فرزندانش منتقل کند.

سفیر واتیکان در ایران گفت: کاردینال میگل آن جبهه بیا دیگه در پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر نامه محبت، برادری و دوستی برای مسلمانان ارسال کرد و این امر محقق نمی شود، اگر بحث و گفتگو کنیم و بعد بتوانیم صلح ایجاد کنیم. کل جهان.

آن قلعه یوزوویچ وی با اشاره به گسترش همکاری های علمی بین واتیکان و حوزه، خاطرنشان کرد: همکاری های علمی و فرهنگی بین فضاهای فرهنگی و هنری سایر ادیان مقدس و جمهوری اسلامی می تواند شکل بگیرد که امیدواریم محقق شود.

دکمه بازگشت به بالا