مطالب میجیک

۱۲۰دقیقه برای ایران وقت بگذار / تو چراغ خود برافروز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین؛ مجله آنلاین – مرضیه کیان: ما تعدادی می خواهیم فلش بک بیایید تاریخچه ای از نقش مهم زنان در ایران باستان را شرح دهیم. جهیزیه دادن به زنان نوغان در زمان شهادت امام رضا (ع) برای گرفتن اجازه از همسرش برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر امام رضا (ع)، جمع آوری و شکستن قلیان از حرمسراا در جنبش دخانیات ، انقلاب اسلامی ، که با تظاهرات زنان آغاز شد ، و بسیاری از گره های کوچک و بزرگ ، مانند امدادگران در پشت خط مقدم ، الحق و الانصاف شاید بدون حضور زنان ، گره ای غول پیکر وجود داشته باشد که مدت زمان زیادی برای باز شدن آن لازم است و …

صبر کنید … حق با شماست ، این یک سرویس مجله آنلاین است ، یک سرویس فرهنگی نیست! هدف از مقدمه این است که در این زمان ظرفیت نهفته زنان ، که مدتهاست با تجربه تاریخی برای من ثابت شده است ، به روشی متفاوت در پویایی “خانواده ایرانی” نمایان می شود.

این بار ، تعداد رای دهندگان در انتخابات 1400 به دغدغه اعضای حلقه اولیه جنبش “خانواده ایران” تبدیل شد: “برای انتخابات چه باید بکنیم؟”

نگرانی ها فراتر از نوشیدن است چای گیاهی چای زنجبیلی

موقعیتی که کرونا را به وجود آورد و زنان خانه دار و کودکان را خانه دار کرد ، ایده تماس تلفنی و گفتگوی عمومی را در ذهن زنان نگران در جمهوری اسلامی ایران به ذهن متبادر می کند که با نوشیدن فقط نمی توانند کرونا را متوقف کرده و از آن جلوگیری کنند. چای گیاهی چای و بشقاب و ظرف زنجبیل یک شب ضد عفونی می شود.

زهرا آقازاده به عنوان نماینده مبارزات انتخاباتی با ما صحبت کرد و گفت: “من ، مریم عصارنژاد ،” تیم را مدیریت می کنم “، سونیا حم “مسئولیت ارتباط” ، عاطفه مرادی و فرشته اسماعیلی “مسئولیت محتوا” و زهر “افسر رسانه” ما تصمیم گرفتیم از نقش ارتباطی م effectiveثر برای زنان استفاده کنیم و از زنان اطراف خود شروع کنیم و از آنها بخواهیم که با 10 تماس تلفن همراه که ارتباط و گفتگوی بهتری با آنها دارند شروع کنند در “بیایید انتخاب شویم. هیجان انگیز باشید و این زنجیره را حفظ کنید روند ادامه دارد. ادامه دهید. “

همه شماره 5 هیچ کدام وجود ندارد و از خیابان ایران شروع می شود

از اول ماه مه ، یعنی حتی قبل از شروع ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری ، اسکن “خانواده ایران” آغاز شد. راستش ، همه ما دیروز در این خانه و این مرز به دنیا آمدیم. همه کودکان ، کودکان خردسال و کوچک ، دختران و پسران ، یک خانواده بزرگ در ایران هستند ، پس ما باید بار خود را به دوش بکشیم …

آقازاده گفت: “اول از همه ، یک گروه 30 نفره هیچ کدام وجود ندارد آیا ما در ایران قدیم چندین جلسه در خانه برگزار کردیم. این جلسه برای پیوستن به گفتگو و پرسیدن این بود که آیا زنان س anyال یا چالشی دارند. “ما بعضی از جلسات را فرا می خوانیم تا تلاش به حالت عادی برگردد و اگر زنان برای گفتگو استرس دارند ، می توان آن را حل کرد و بعداً می توانند به صورت خود و بدون دوستان در خانه با مخاطبان تماس بگیرند.”

جمع 5 هیچ کدام وجود ندارد “خانواده ایران” تاکنون و هنگام نوشتن گزارش تقریباً 400 نفر است و از خانه ای در بزرگراه قدیمی ایران در تهران است و تماس مخاطبان که آن را آغاز کرده اند در شرق و غرب و جنوب و شمال کشور متفاوت است از جمله 17 سال تا 65 سال! قرار است فقط زنان در اسکن “خانواده ایرانی” باشند ، اما این از زنان شروع شد و اکنون مردان را مشتاق کار در اسکن می کند.

هدف ما تلنگر است که تحقق می یابد

آقازاده با جزئیات بیشتر می گوید:ما 10 هزار تجربه تماس داریم. برخی پاسخ ندادند ، برخی گفتند که ما باید انتخابات را خاتمه دهیم! بسیاری نیز در مورد موضوعات صحبت می کنند و ما می نشینیم تا صحبت کنیم ، که هدف ما است. ما از مناطق محروم مشکلاتی می شنویم که از نظر جنسیتی متفاوت از مشکلات در تهران و استان های اطراف است. ما بسیاری از مسائل را به نامزدها گزارش می دهیم. از این تماس ها ، 50٪ موفق بودند. “بنابراین ، من این واقعیت را خداحافظی می کنم که می توانیم مخاطبان را از گذشته خارج کنیم تا آنها حداقل بتوانند در بحث بنشینند و درباره انتخابات فکر کنند و این هدف اصلی ما این است که بتوانیم چرخش کنیم.”

یک تجربه شیرین

آقازاده بهترین تجربه خود در پویش را چنین توصیف می کند: “زنان مسن کرد که با مخالفت شدید و رأی دادن مخالف هستند ، به انتخابات پشت می کنند.” بیایید انتخاب کنیم او پسر بزرگ خود را اغوا کرد و سعی کرد با بسیاری صحبت کند و دست از اعتراض برد. این زن مسن را مشخص کنید و مکالمه را قبل از صحبت با او و روحیه او مقایسه کنید الشان “برای من خیلی شیرین است.”

این یک دعوت نامه رسمی است

سلام جان عزیز …

نمی دانم الان چه می گذاری! آیا می خواهید کار کنید؟ آیا فرزند شما درگیر است؟ پایان نامه پرمشغله؟ به دنبال سقف هستید ، شاید درگیر تدارکات عروسی باشید؟! به هر حال ، من می دانم و می دانم که در نود دقیقه می خواهیم یک حرکت جمعی را شروع کنیم.، شاید ما در وقت اضافه هستیم ، فقط می دانم که وقت نداریم ، همه چیز مشغول است زیرا اواخر ماه ژوئن است. آیا از شرایط راضی هستیم یا شکایت داریم!

اکنون قسمت دردناک این است که همه قابل مشاهده است چای گیاهی ما مشروب می خوردیم ، گویی خیلی راحت بودیم و از دندان هایی که برای بخت خود تراش داده بودیم بی خبر بودیم.

عصبانی شوید تصور کنید زیرا می دانید که او خاکستر را به جای خود گرفت و ابراز نارضایتی کرد ، در چه زمانی او نمی داند از چه شکایتی دارید! الان باید چیکار کنیم؟

من نمی دانم!

راستش را بخواهید ، شما باید خودتان فکر کنید و امکانات اطراف خود را ارزیابی کنید.

اما من یک پیشنهاد دارم …

من می خواهم شما را به گذراندن 120 دقیقه وقت در ایران دعوت کنم. خالص

هم اکنون دفترچه تلفن را در چشم بیندازید و با 10 نفر تماس بگیرید.

خوب حالا می خواهید چه بگویید؟ قرار بود 10 سال به ایران بیندیشد و راه حل های آنها باید تغییر یابد ، هرچند کوچک و بزرگ ، و مشارکت برای دعوت سرنوشت بزرگ جمعی در ایران را تشویق می کند. به او بگویید این احساس مهم نیست که او نمی تواند چیزی را تغییر دهد.

به قول شاعر: روشنگری …

دکمه بازگشت به بالا