فریب تبلیغات دشمن درباره جایگاه زن در جمهوری اسلامی را نخوریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با مدیرکل ثبت احوال گلستان اظهار داشت: امروز دنیا در مورد مسائل زنان و شعار این زن زنده تبلیغات زیادی علیه جمهوری اسلامی می کند. . آزادی نیز ریشه در این تبلیغات دارد.

نماینده فقه دینی در گلستن گفت: زنان جایی ندارند و در منطق زمان پیامبر دیده نمی شوند. گاهی نه تنها وسایل مرده، بلکه همسر و دختران او را نیز زنده به گور می کنند.

دارد: اسلام و قرآن برای زن جایگاهی قائل است که بین زن و مرد فرقی نباشد. زنانی مانند حضرت زهرا (س) در مدارس اسلامی و قرآنی تحصیل کردند و بر زنان جهان مسلط شدند.

نورمفیدی با بیان اینکه باید مراقب باشیم تبلیغات دشمنان علیه ایران و اسلام ذهن ما را از بین نبرد، تصریح کرد: اینها همه دروغ، تهمت و شکست است. قرآن وقتی می خواهد مثال بزند، دو زن را در خوب و بد مثال می زند. مریم و آسیه همسر فرعون الگوی همه مؤمنان هستند و از سوی دیگر دو زن الگو هستند، همسر نوح و همسر لوط. البته کسانی که معارف اسلام را درک کرده باشند، چنین سخنانی را باور نخواهند کرد.

وی با اشاره به تبلیغات شبکه فارسی زبان خارجی بیان کرد: برای افرادی که سابقه تمدن ملی و اسلامی دارند جای تاسف دارد که مشکلاتی مانند نگهداری سگ در جامعه افزایش یافته و اکنون شبکه ای ایجاد کرده اند که آن هم به زبان فارسی است. و فقط برای ایرانیانی که تبلیغ می کنند

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به آمار کاهش ازدواج و ولادت و افزایش طلاق گفت: آمارهای ارائه شده نگران کننده است و باید عوامل و انگیزه هایی که باعث این امر می شود بررسی شود.

با اشاره به صدور شناسنامه برای شهید که این اقدام را امری پسندیده تلقی می کند و ادامه می دهد: اما این نباید همانند شناسنامه عادی باشد و باید نکات اصلی و نکات برجسته شهید را نشان داد. .

نورمفیدی افزود: افتخار این استان مانند میرداماد، میرفندرسکی، میرسید شریف جرجانی و… هستند که از هر نظر امتیازات زیادی دارند و بهتر است سازمان ثبت احوال تعبیر دیگری برای این طرح داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا