شارژر آیفون اصل را از کدام فروشگاه بخریم؟

محصولات اپل از ابتدای ورود به بازار جزو محصولات پرطرفدار طبقه بندی شده و در مقایسه با محصولات رقیب همواره در رده برتر بازار قرار داشته اند. لوازم جانبی گوشی های هوشمند و کامپیوترهای این برند مانند شارژرهای آیفون نیز مانند محصولات اصلی از طراحی کوچک، زیبا و کیفیت بالایی برخوردار هستند. نکته ای که در مورد مجموعه شارژرهای اپل یعنی کابل اپل و آداپتور آن وجود دارد این است که طبق سیاست دیرینه این شرکت، این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که قابل استفاده مجدد بوده و آسیب کمتری به محیط زیست وارد کنند، به طوری که پس از چندین بار سال استفاده . کیفیت اصلی خود را نخواهد داشت، به همین دلیل شما به عنوان یک خریدار شارژر آیفون باید به خوبی از شارژر خود مراقبت کنید.

 

چگونه شارژر اصلی آیفون را تشخیص دهیم؟

 

شارژرهای آیفون و آیپد و به طور کلی دستگاه های اپل طبق یکی از تعهدنامه های این شرکت به گونه ای تهیه و عرضه می شوند که پس از چند سال بتوانند به تنهایی به طبیعت بازگردند. در نتیجه، این شارژرها می توانند کابل شارژر آیفون، دستگاه های هندزفری آیفون و محصولات اپل پس از چند سال فرسوده شوند و ممکن است به خوبی روز اول کار نکنند. این مشکل بیشتر در مورد کابل شارژ اپل صدق می کند.

 

بنابراین تنها راه محافظت از کابل شارژر آیفون در کوتاه مدت در برابر خوردگی استفاده از یک ماده محافظ و پاک کننده است. با این حال، اگر دلیلی برای خرید کابل شارژ آیفون وجود دارد، مطمئن شوید که قیمت آن مناسب است. اپل طیف گسترده ای از لوازم جانبی دارد و شما می توانید تعدادی از بهترین ها را در سایت قابکده پیدا کنید. این کلمات را در گوگل جستجو کنید:

 

شارژر آیفون در قابکده

برای استفاده از آداپتور آیفون به یک کابل اصلی آیفون نیز نیاز دارید که از طریق صفحه کابل شارژر آیفون می توانید کابل مناسب آیفون خود را پیدا کنید. محصولات های کپی قیمت پایین تری نسبت به شارژر اصلی آیفون اپل دارند.

 

تفاوت بین کابل آیفون اصلی و تقلبی چیست؟

 

یکی از تفاوت های کابل اصلی و تقلبی آیفون، کانکتور لایتنینگ است. اگر ظرف فلزی صاف، یکدست و طلایی رنگ باشد، کابل واقعی است، در حالی که کابل های مخزن تقلبی تیره یا نقره ای، ناهموار و تکه تکه هستند.

 

تفاوت آداپتور شارژر آیفون اصل و تقلبی چیست؟

 

دو راه متداول برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن آداپتور آیفون وجود دارد. یک راه این است که به کلماتی که اپل در کالیفرنیا یا چین، برزیل و ویتنام ساخته است روی آداپتور نگاه کنید. دوم اینکه ورودی آداپتور اصلی 0.15 آمپر و جریان خروجی 1 آمپر است. بله، راه های مختلفی وجود دارد و این دو سریع ترین هستند. و حتی ممکن است هر دو روش در یک روز کار نکنند.

آیفون

مشخصات شارژر اصلی آیفون چیست؟

 

گوشی های آیفون به شارژر اصلی آیفون یا شارژر تقلبی حساس هستند پس بهتر است شارژر اصلی آیفون را تهیه و استفاده کنید.ویژگی های شارژر اصلی وزن سبک، حجم کم، استفاده از مواد مرغوب. ساخت و ساز.

 

چرا شارژر آیفون اصل بخریم؟

 

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که اگر این آیفون ها اصل نیستند پس با گوشی هوشمند شما چه کنند و چرا باید برای خرید محصولات اورجینال هزینه زیادی پرداخت کنیم؟

 

– خرابی باتری که باعث متورم شدن باتری می شود قابل تعمیر نیست و باید باتری را تعویض کرد.

 

– عدم شناسایی دستگاه توسط کامپیوتر و لپ تاپ نیز یکی از مشکلاتی است که ممکن است کاربران هنگام استفاده از کابل شارژ جعلی اپل با آن مواجه شوند. اکثر کابل های شارژ تقلبی قابلیت انتقال داده ندارند، که ما آن را عدم پشتیبانی از داده می نامیم.

 

– کابل یا آداپتور بد می تواند به دستگاه آسیب جدی وارد کند، بنابراین در برخی موارد استفاده از شارژر جعلی اپل برای شما هزینه گوشی را به همراه خواهد داشت.

 

پس می توان نتیجه گرفت که بهترین راه برای استعلام قیمت شارژر آیفون و خرید شارژرهای اصلی آیفون مراجعه به فروشگاه لوازم جانبی معتبر اپل است. سایت قابکده تضمین می کند که تمامی شارژرهای اپل اعم از شارژر آیفون یا آیپد و شارژر اپل واچ موجود در سایت اصلی دارای بالاترین کیفیت بوده و دارای یک تا شش ماه گارانتی تعویض می باشند.

دکمه بازگشت به بالا