سیاست‌هایی برای حمایت از زن و خانواده در فضای مجازی تصویب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در همایش «ذن» و خانواده وی با رویکرد جهادی تبیینی گفت: در سبک زندگی توحیدی و اسلامی بر اساس عهد الهی باید دشمن را بشناسیم و در راه توحید ناب گام برداریم. در مقابل این سبک زندگی، سبک زندگی مادی غربی عروقی گفته می شود او به اصول توحیدی زندگی اعتقادی ندارد و با نگاهی انسان گرایانه و خودمحور شکل گرفته و در این محور که مطابق با خواسته خود است، تدریس می کند. منیت شما یعنی قدم برداشتن و محور اصلی اولویت خودخواهی است در حالی که دین و قرآن به ابعاد مختلف زندگی ما آموزش داده شده است.

خزعلی افزود: بچه داشتن; ازدواج و رابطه با شریک تحصیلی و آموزشی، علمی و پژوهشی و حضور اجتماعی و تمامی محورها حول محور رضا دوست دارای قانونی است. و عبادت وی با بی توجهی به مبانی و نگاه التقاطی به آموزش در دولت قبل، در کتاب «دین و زندگی» حتی در معارف دینی به دانش آموزان آموزش داده می شود که هر چه دوست دارند درست است و معیار، اراده شماست. ، و امروزه همچنان درگیر این نوع آموزش هستیم. قانون را رعایت کنند اطاعت از دین و پایبندی به مصالح و ترجیحات عمومی به جای عقاید فردی برای جوانان مناسب نیست.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده گفت: دشمن با سلاح های سایبری در مقابل فرهنگ تلاش می کند در قلب نظام سرباز تربیت کند. اما با تلاش جوانان آزاده این تهدید به فرصتی بی نظیر تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان کرد: دشمنی که دیروز در میدان نبرد نظامی نتوانست با ما روبرو شود در مقابل فرهنگ و با سلاح های مجازی اقدام به جذب و جذب نیرو در قلب نظام کرد اما با تلاش آزادگان. جوانان و برنامه ریزی و طراحی. علمی خنثی می کنیم. وی افزود: حرکت های خوبی برای ساماندهی اینترنت ملی و فضای مجازی انجام شده که باید تکمیل شود و حمایت از زنان، کودکان و خانواده ها در فضای مجازی خرد تایید شده ایم که به خواست خدا بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، فضای مجازی در تعامل با شورای عالی متجلی خواهد شد و این تهدید فرصتی بی نظیر خواهد بود. ولی تا به حال همانطور که انتظار می رفت و شاید از فضای مجازی به انتشار فرهنگ و مذهب بپردازیم و آموزش و پرورش ما از قوانین استفاده نکرده ایم.

خزعلی با اشاره به نقاط ضعف و قوت نظام گفت: در حوزه فناوری علمی و نظامی موفق هستیم اما در حوزه آموزشی و توسعه فرهنگی ضعیف هستیم. در این همایش رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده به بررسی دلایل موفقیت و پیشرفت نظام اسلامی در عرصه نظامی، موشکی و هسته ای پرداخت و اظهار داشت: کشور در عرصه نظامی و موشکی و حتی هسته ای. تنگو قسمتی از کشوری که پیشرفته و موفق است و توانسته است با پیشرفت خود ترس را در دل دشمنان خود بیاندازد. و شجاعت حمله کنید و دیگران آن را از آنها بگیر چرا؟ زیرا این حوزه زیر نظر مستقیم رهبری است، اما مسائل دیگر شامل مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و آموزشی است و آموزش و پرورش نتیجه عمل دولت منتخب در قلب این امر قرار دارد دولت علاوه بر شبکه نفوذ از طریق آژانس های بین المللی و در مدیریت میانی، نیروی نفوذی هم داریم که دل در کدخدا دارد.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده بار دیگر گفت: امنیت و آرامش امروز مرهون تدابیر حکیمانه و صبورانه مدیران و مسئولانی است که با استراتژی جنگی مشترک دشمن را خنثی کردند. و زندگی آرامی داشته باشید آمیز با آرامش، ایمان و عشق به کشور و انقلاب همراه است.

خزعلی در راستای وقایع پاییز 1401 گفت: اگر چیزی باشد در حادثه و خشونت برنامه ریزی شده در کشور از پاییز سال گذشته، با عاقلانه اندازه گیری کنید که صبور است رهبری غیرقابل مدیریت است، ما هرگز شاهد این آرامش نبودیم اگر مدیریت کنید رهبری و ابزار کشور ما مسئول نظامی مانند سوریه نیست که در باتلاق جنگ گرفتار شده است و خونریزی و قطعاً برادری بیشتر است. این رویدادها تحت سلطه سرگرمی و صبر وحشتناک است. و جنگ گسترده در فرهنگ و نور زندگی بر محور مبارزه با حجاب است که باید با همین مراحل و برنامه ها از آن استفاده کنیم کم اهمیت کامل و کامل و کامل که وی پرهیز کرد که طبق نظر رهبری در این مرحله نیز پیروز خواهیم شد و انشاءالله با تدبیر کم اهمیت و اقدامات، هماهنگی و حمایت مردمی این پیروزی را به واقعیت تبدیل خواهد کرد. ایشان به صراحت می فرمایند که دشمن برنامه ریزی شده وارد شده است و شما نیز باید برنامه ریزی و تاکید کنید: خدمات جاسوسان دشمن پشت این پرونده هستند. اگر زنان می دانستند این برنامه برای چه طراحی شده است، شرکت نمی کردند.

وی افزود: همانگونه که رئیس محترم دادگستری در تدوین قوانین و لوایح بر پیشگیری از مجازات تاکید داشتند و برخی قوانین قاطع را به براندازان به مجرمان و متخلفان دادند، همانطور که در قوانین همه کشورهای دارای فریب خورده و ناآگاه است. و با مجرمان برخورد نخواهد شد.

خزعلی در راستای علل حجاب گفت: از جمله علل حجاب، از بین رفتن هویت ناشی از تاثیرگذاری برنامه های اول تا ششم توسعه بر اساس الگوی توسعه غربی است. متأسفانه برای تحقق الگوی پیشرفت اسلامی در ایران اقدامات مناسبی انجام نداده ایم و یکی دیگر از دلایل حجاب تشدید تهاجم غرب است، اسرائیل به دلیل حجاب قاطعانه اعلام کرد که علیرغم تلاش خود، وجود حجاب. زنان در هر مکان و آن را بردارید این نشان می دهد که انقلاب زنده و پابرجاست و با شدت و تنوع و کیفیت برنامه آغاز می شود کم اهمیت وی ترکیب حجاب و حجاب را برای ایجاد دوگانگی «با حجاب» و «بی حجاب» و «مردم» و «حکومت» یا «مردم» و «حاکمیت» و پرهیز از گل آلود شدن آب حیات ملت اضافه کرد. که عفیفانه زندگی می کند و با آرامش در کنار هم زندگی می کند صلح، ایمان، عشق به کشور، انقلاب و … است تا ماهی معنای خود را حفظ کند.

وی افزود: وقتی دختران جوان و انقلابی ما حجاب را سنگر مقاومت و مبارزه بازتعریف می کنند دنیا را بخور و در مقابل تحجر غرب و شرق می توانند پشتیبان دین و حکومت و کشور خود باشند و در راستای رهنمودهای رهبری نشان دهند که الگوی سوم زنان ما زن شناخته شده و مستقلی است که انسانیت اوست. برتر از جنسشون زنان مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را در برابر زنان جهان گشودند و ثابت کردند که می توان زن، پاک، محجبه و نجیب، در عین حال در بستر و مرکز بود. . می تواند قلعه خانواده را تمیز نگه دارد و در حوزه سیاسی و اجتماعی نیز حفظ کند ترانشه برداری تجدید می کند و فتح می آورد.

خزعلی تصریح کرد: زنانی که زنانگی و فضل و عطوفت را با روحیه جهادی و شهادت طلبی و مقاومت درآمیزند و با رشادت و از خودگذشتگی انقلابی میدان را فتح کنند و باز هم مثل اول انقلاب در دل. قاعدگی تحقیر بی هویتی سمشاهی توانستند هویت انقلابی بسازند و نشان دهند که حادثه مسجد گوهرشاد بار دیگر خیمه مبارزه و مقاومت بود. در مسیر زندگی و در موقعیت نور باید به سخنان رهبری که ایمان و نماز است نگاه کرد. و درخواست دختر را با ضعف در حجاب تعریف کرد و حجاب نقصی است که با توضیح قابل رفع است و چیدمان او می داند که الگوی ما سردار سلیمانی است، ژنرالی که از زنان دفاع می کند و می گوید دختر باحجاب هم دختر من است. سپس او می گوید چگونه آن را ساده نگه داریم و حریم ما حریص باکرگی دختر هستیم، اما به زن نه؟! با این نگاه حتی زنان ایزدی با عقاید مختلف را از دست داعش نجات دادند و علل دیدگاه ایران و اسلام تغییر می کند.

وی افزود: عده ای از مومنان دلسوز و انقلابی به نام دین همه مسئولان، روحانیون و حتی مراجع محترم را کنترل می کنند. سوال می پرسد چرا ساکت است؟ به این معنا که? در حالی که افسران و بزرگان رویه های برش و حکمرانی و حکمت را انجام می دهند. اما در شرایط خلاف قانون، اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری که حجاب را در عصر امروز حرام شرعی و سیاسی دانسته و تاکید دارند که مسئولان باید جلوی حرام اجتماعی را بگیرند، ضروری است. و بسته به ضوابط قانونی در مقابل جرم مشهود با برنامه ریزی ترکیبی یعنی مختلط از ساختمان فرهنگی و قانون گرایی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، اخلاقی، امنیتی و قضایی به صورت هماهنگ عمل کند که در واقع به معنای اجرای مصوبه جامع شورای عالی انقلاب فرهنگی به نام سند عفاف و حجاب است.

با اشاره به تدوین و تصویب اسناد در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کلیه مسائل مهم کشور به ویژه جمعیت؛ عفاف و حجاب، فرهنگ، خانواده، آموزش عالی و پژوهش، ورزش، عصر فرات و اشتغال و مسائل دیگر گفت; در سند تمام مشکلات و نیازهای زنان در نظر گرفته شده است که اگر به درستی انجام شود بسیار زیاد است از مشکل وضعیت فعلی ما حل خواهد شد، اما نیاز، اجرا و نظارت مردم هستند.

دکمه بازگشت به بالا