مطالب میجیک

فضای مجازی امتیاز زن را در ظاهرش خلاصه کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، جهانگیر الماسی ، هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر ، سینما و تلویزیون در کشور ، با حضور در ستاد ، بر چالش فرهنگی ایجاد تأثیر خوب و ممنوعیت کارهای بد در شبکه های مجازی تاکید کرد.

الماسی ، به دلیل نادیده گرفتن تولید محتوای فرهنگی مرتبط و عدم جریان هنگام حمله به دشمنان در فضای مجازی ، گفت: “در طول 40 سال فعالیت هنری و فرهنگی ، می دانم که هیچ تفاوتی با قدرت مخالفان ندارد. ما از ابزارهای کمتری استفاده می کنیم. کار در سمت راست ، باید دقیق و در راستای اهداف و اهداف بالا باشد.

این هنرمند پیشکسوت و پیشکسوت عرصه سینما و تئاتر گفت: بهترین برنامه برای رفتن به راه راست ، زندگی پیامبر (ص) ، امام علی (ع) ، امام حسین (ع) و همه ائمه معصومین (ع) است. مانند). رهبران ما مطمئناً به تجهیزات فعالیت های اجتماعی و نحوه مواجهه با جبهه توجه می کنند ، اما گاهی اوقات در فعالیت ها ، ما فقط به خودمان فکر می کنیم ، زمانی که باید درباره مخاطبان و نحوه تفکر آنها فکر کنیم.

یکی از اعضای دائمی فرهنگستان هنر ایران گفت: همه تلاش شبکه های فارسی زبان و رسانه های مقیم خارج از کشور باید جامعه ما را متحد کند. دشمن و موضوع دشمن ما ، زیرا همه اهداف آنها طلا و سرمایه است ، مسیر نیز مشخص است. اگر ما مانند او نیستیم و تنها هدف او هدف دشمن و همچنین طلا و سیم و سامریان است ، ما باید به گونه ای زندگی کنیم که اگر یک کودک خردسال الماس را ببیند ، افرادی وجود خواهند داشت که مطابق قانون زندگی می کنند. قوانین و مقرراتی که آنها به آنها اعتماد دارند و در مکان مناسب در حال حاضر دارند.

کارگردان فیلم “رنج و سرمستی” افزود: امروزه فضای مجازی در کشور ما متولی ندارد. زنان در دنیای مجازی به عنوان چیزی جز امتیازات واقعی به تصویر کشیده نمی شوند. الحمدلله. واضح است که ویژگی های زنان م belمن و مسلمان در کشور ما در زمینه علم و آگاهی و علم و مدیریت است. اما ما نمی توانیم آن را در رسانه ها و شبکه های مجازی ببینیم ، زیرا نمی دانیم چگونه تصویر واقعی زنان ایرانی را به تصویر بکشیم.

الماسی گفت: “من 20 سال پیش در مورد نظریه مقابله صحبت کردم.” در عین حال ، با کمک جنبش دانشجویی ، می توان ریشه های جریانات فاسد فرهنگ را سوزاند ، زیرا ریشه های فساد به معنای عمودی و مستقیم است. اما اکنون این ریشه دیگر عمودی نیست افشان تخریب و سوزانده می شود و نمی شود. امروزه ابعاد چالش های فرهنگی بسیار متفاوت و به هم مرتبط هستند. نمی توان روی یک موضوع تمرکز کرد و فساد را از بین برد. به عنوان مثال ، در حوزه زنان ، تنها با تمرکز بر حجاب نمی توان مشکل را حل کرد ، بلکه منبع بدحجابی و بی حجابی را یافت.

دکمه بازگشت به بالا