رونق اقتصادی گلستان در دولت سیزدهم شتاب گرفت

گلستان

میجیک/گلستان نماینده مردم شرق گلستان در شورای اسلامی با تشریح عملکرد دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی در گلستان گفت: دولت اقدامات خوب و موثری را در سراسر استان گلستان انجام داده است.

دکتر رضا آریان پور شامگاه چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: استان گلستان از نظر توسعه اقتصادی و زیرساختی جزو چهار استان اخیر کشور است که البته در سال های اخیر به ویژه در دور جدید گام های خوبی برداشته شده است. فعالیت های مجمع نمایندگان استان و با روی کار آمدن دولت سیزدهم برخی موفق و برخی ادامه دارد.

وی منطقه آزاد اینچه برون و پتروشیمی گلستان را حاصل پیگیری و همکاری مسئولان مختلف دانست و افزود: این پروژه پتروشیمی سال ها متوقف و غیر فعال بود اما خوشبختانه با کمک مسئولان به خوبی به اتمام رسید. .

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوتپه و گالیکش در شورای اسلامی با بیان اینکه موافقت با سفر رئیس جمهور به گلستان تاثیر مثبتی بر استان خواهد داشت، تاکید کرد: در این برهه از امید و جهاد، توضیح داده شد. باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد، بنابراین باید انجام شود، جنبه های مثبت دولت برای مردم تبیین شود، دولت سیزدهم با وجود مشکلات و مشکلات اقتصادی، کارهای خوبی برای مردم انجام داده است. نمی توان آن را انکار کرد.

آریان پور به دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم در گلستان اشاره کرد و توضیح داد: منطقه آزاد اینچه برون که سال گذشته مسکوت بود، در دولت سیزدهم پیگیری شد و تحقق این پروژه تحول بزرگی در استان ایجاد می کند و همچنین طرح های دیگری مانند پتروشیمی آق قلا، پرورش میگو گامیشان و آشوراده در کل یا بخشی از استان تأثیر مثبت اقتصادی دارد.

وی بر تکمیل زیرساخت ها در گلستان تاکید کرد و گفت: تا زمانی که زیرساخت های لازم در استان فراهم نشود نمی توان انتظار داشت سرمایه گذار وارد گلستان شود، خوشبختانه در دولت سیزدهم به پروژه های بزرگ و تقویت زیرساخت ها حتی توجه شده است. کمبودها و فشارهای اقتصادی وجود دارد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا