مطالب میجیک

دولت سیزدهم برای حل مشکل بیمه زنان و تسهیل ازدواج اقدام کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مینا بیابانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص مطالبه بسیج زنان از دولت آینده ، اظهار داشت: مطالبه بسیج زنان از دولت سیزدهم یک موضوع اساسی در این زمینه است. در همین حال ، موضوع سرپرستان خانواده زن از اولویت های اصلی این موسسه خواهد بود و ما از دولت برای توسعه مهارت های آموزشی و شایستگی ها برای جامعه کمک می خواهیم.

وی برای اشاره به سایر موضوعات مطرح شده توسط بسیج زنان گفت: در دولت آینده باید به مسائلی مانند بیمه زنان ، ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار و سایر زنان و هشدار به جمعیت بپردازیم تا با کمک دولت ما می توانیم یک برنامه م effectiveثر داشته باشیم. »برای پیاده سازی.

مسئول بسیج زنان کشور گفت: متأسفانه بحران کاهش جمعیت در کشور چالشی در آینده خواهد بود. بنابراین ، دولت باید با جدیت شرایط را ایجاد کند باروری و حمایت از زوجین ، به ویژه آنهایی که دارای فرزند هستند ، و وضع قوانین و مشوق هایی که در زمینه های مختلف حمایت می کند.

بیابانی در مورد لزوم استفاده از مهارت های دختران و زنان جوان در کشور گفت: در کشور ما زنانی با مهارت داریم که باید شرایطی را برای استفاده از قابلیت ها و استفاده از آنها در دستگاه ها و جوامع مدیریت ایجاد کنند. به همین منظور ، در دولت بعدی ، ما سعی خواهیم کرد با نهادهای مسئول ایجاد امکانات مختلف برای زنان همکاری کنیم.

وی با تأکید بر موضوع تشکیل خانواده گفت: با توجه به آمار ازدواج و مجردی در کشور ، یکی از الزامات جامعه امروزی ارائه تسهیلات و تسهیلات ازدواج است و دولت باید این کار را علاوه بر قوانین و مشوق های مالی و حمایت ، برنامه ها. »فرهنگ و آموزش داشته باشید.

مسئول جامعه زنان بسیج کشور ادامه داد: در حال حاضر مسکن یکی از موانع ازدواج است و طبیعی است که یکی از وظایف دولت سیزدهم رفع این مشکل است.

بیابانی با اشاره به موضوع تقویت و بهبود پایگاه خانواده گفت: بر اساس آمار آسیب های اجتماعی در کشور به ویژه آمار طلاق ، یکی از وظایف مهم دولت سیزدهم اقدام میدانی فرهنگی و اجتماعی با همکاری نهادهای مسئول است. “همچنین با ایجاد همه هماهنگی های لازم و ارائه این پیشنهادات به دولت جدید ، خانواده ها را تقویت کرده و آسیب های ناشی از آن را کاهش می دهد.”

دکمه بازگشت به بالا