خدمات تعمیر تلویزیون سونی شامل چه چیزهایی است؟
زمانی که قصد خرید تلویزیون یا دیگر وسایل برقی را داریم یکی از مهمترین مسائلی که در رابطه با آن سوال می پرسیم گارانتی است، زیرا گارانتی محصولات می تواند تایید کننده ضمانت و اصالت کالا باشد؛ تلویزیون نیز یکی از وسایل الکتریکی است که نیاز به گارانتی مطمعن و معتبر دارد، در ادامه با بررسی این موضوع که گارانتی اصلی تلویزیون سونی چیست؟ تمام موارد و مسائل مهم در رابطه با گارانتی که لازم است هر شخصی این نکات مهم را بداند با هم بررسی می کنیم.
گارانتی خدمات سونی
سونی یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین برندهای جهان است که همواره با آپدیت محصولات و خدمات باکیفیت و بهتر در راستای برطرف کردن نیازهای افراد و جلب مشتری تلاش می کند، گارانتی معتبر محصولات سونی نیز یکی از اقدامات مهم و قابل اشاره این برند است که شرایط را برای مخاطبان و مشتریان عزیز فراهم می کند تا با فکری آسوده و خیالی راحت خرید تلویزیون و دیگر محصولات را از این فروشگاه انجام دهند.
گارانتی تلویزیون سونی
تلویزیون یکی از محصولات پرکاربرد و جزئی از لوازم ضروری منزل به حساب می آید که امروزه در هر منزلی یک تا دو تلویزیون پیدا می شود، و با توجه به مقاله های و تلویزیون سونی کمتر از 20 میلیون می توانید یک تلویزیون با قیمت مناسب و اقتصادی برای منزل یا محیط کار خود پیدا کنید اما اگر برای گیمینگ به دنبال خرید تلویزیون هستید بهتر است حتما قبل از خرید مقاله را مطالعه کنید تا با نکات مهمی قبل از خرید آشنا شوید.
هنگام خرید محصولات سونی و دریافت کارت گارانتی دقت کنید که کارت گارانتی شما شامل سریال محصول، نوع محصول خریداری شده، تاریخ شروع و پایان گارانتی و غیره باشد که برای اسمینان از اصالت کالا و گارانتی محصول خریداری شده ابتدا اطلاعات درج شده بر روی کارت را با اطلاعات موجود بر روی کارت گارانتی تطبیق دهید .
گارانتی محصولات سونی شامل چه خدماتی است؟
- سیستم ساندبار
- دی وی دی
- اسپیکرها
- تمامی سیستم های صوتی
اعتبار درج شده بر روی کارت گارانتی در محصول مختلف متفاوت است اما به طور معمول از 18 ماه شروع می شود و در هر محصول تاریخ اعتبار مختلف است. بر روی کارت گارانتی تلویزیون سونی اغلب مواردی همچون مدل کالا، تاریخ شروع و پایان اعتبار، تاریخ نصب محصول، شماره سریال گارانتی، شماره سریال دستگاه و… درج می شود.
گارانتی اصلی تلویزیون سونی چه شرایطی دارد؟
- ارائه کارات گارانتی اصل برای استفاده از خدمات گارانتی الزامی است.
- کارت گارانتی سالم، تمیز و بدون خدشه و آسیب باشد، زیرا برخی اوقات ناقص بودن کارت گارانتی شرایط ارائه خدمات را دشوار می کند.
- کارت گارانتی بدون برچسب هولوگرام و یا عدم تطبیق اطلاعات درج شده بر روی کارت گارانتی و مدل تلویزیون و یا دستگاه خریداری شده سبب عدم دریافت خدمات می شود.
گارانتی تلویزیون سونی چه مواردی را شامل نمی شود؟
- آسیب هایی که در حمل نقل برای دستگاه بوجود می آید.
- آسیب های ناشی از استفاده نادرست
- نوسانات برق سبب خرابی دستگاه باشد
- برخورد رطوبت و آب با دستگاه
- حوادث طبیعی
- ایجاد شکستگی بر روی دستگاه
یکی از نکاتی که تاکید می شود، در صورت مواجه با آسیب هایی که شامل گارانتی اصلی تلویزیون سونی می باشد بهتر است قبل از هر اقدام یا تعمیر محصولات با نمایندگی که محصول را خریداری کرده و یا نمایندگی های ارائه دهنده خدمات گارانتی تماس بگیرید؛ زیرا ممکن است با تعمیر و دستکاری محصولات توسط کاربران دیگر نتوانند از خدمات گارانتی محصول خریداری شده استفاده کنند.
گارانتی محصولات سونی چه قطعاتی را شامل نمی شود؟
- بدنه محصولات
- کنترل
- باتری
- آداپتور
- اغلب لوازم جانبی
- آپدیت نرم افزاری
برای استعام اصالت کالا و اطمینان از صحت گارنتی محصولات خریداری شده را کلیک کنید تا بصورت مستقیم با وارد کردن کد مندرج بر روی محصول خریداری شده از شرایط و صحت گارانتی اصلی تلویزیون سونی خود و دیگر محصولات این شرکت مطلع شوید.
سونی برند جهانی و معتبر با سابقه طولانی در زمینه تولید تلویزیون، سیستم صوتی خانگی، ساندبار و دیگر محصولات مختلف یکی از برندهای پیش رو می باشد که با هدف جلب رضایت مشتریان محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است.