انصارالله: صهیونیست‌ها بدانند که فلسطین تنها نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک، «علی الخوم» از اعضای دفتر سیاسی جنبش «انصارالله» یمن تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم اردوگاه «جنین» در فلسطین را محکوم و تاکید کرد. که فلسطین در این مبارزه تنها نیست.

بر اساس گزارش یک وب سایت شبکهالمیادینیکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله شب (سه شنبه 16 اسفند) و ساعاتی پس از جنایت ارتش رژیم اشغالگر قدس در جنین و احترام به موضع شجاعانه مجاهدین در مقابل صهیونیست ها، توئیتی منتشر کرد. .

انصارالله | صهیونیست

القهوم خطاب به مجاهدین فلسطینی گفت: ما با شما و در کنار شما هستیم، مشکلات و ظلم ما یکی است، دشمنان و جنگ های ما مشترک است، صهیونیست ها باید بدانند که فلسطین تنها نیست.

عصر روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین حمله کردند و خانه های فلسطینی ها را محاصره کردند و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند. وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که بر اثر این جنایت اشغالگران 6 نفر شهید و 16 نفر مجروح شدند.

جنبش «حماس» در بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین تاکید کرد که جنایات صهیونیست‌ها هرگز باعث ترس و وحشت مردم فلسطین نشد، بلکه عزم آنها را برای مقابله با متجاوزان و شبه‌نظامیان شهرک‌نشین افزایش داد.

انتهای پیام/م




این مقاله را برای صفحه اول توصیه کنید

دکمه بازگشت به بالا