مطالب عمومی

تشکیلات خودگردان فلسطین: اشغالگر به رویارویی فراگیر نزدیک می‌شود

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: اشغالگری با تجاوزات گسترده ای که از شهر قدس آغاز شده و سپس به جنین و غزه و امروز به نابلس کشیده شده، به رویارویی کامل با همه فلسطینی ها نزدیک می شود.

به گزارش میجیک، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، نبیل آبوردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که دولت اسرائیل به صلح و ثبات اهمیتی نمی دهد و در تلاش است تا خون فلسطینی ها را بریزد و آنها را شکنجه کند. به آن دست یابد. دستاوردهای سیاست داخلی آن

وی تصریح کرد: نماینده آمریکا در سازمان ملل با تاکید بر حق دفاع اسرائیل از خود، در واقع از روایت اسرائیل حمایت می کند، این سخنی مردود و غیرقابل قبول است، زیرا اسرائیل متجاوز و سرزمین های فلسطینی در سال 1967 بود. جهان اعتراف می کند که کنترل شده است و اکنون مطلوب است که اسرائیل مسئولیت این تشدید تنش خونی را که ده ها قربانی ما هستند، بپذیرد.

نبیل ابو رادینه خاطرنشان کرد: اگر این تجاوزات علیه مردم ما ادامه یابد، منطقه را شعله ور می کند و باعث ویرانی می شود که هیچکس نمی تواند عواقب خطرناک آن را تحمل کند.

وی تصریح کرد: بیت المقدس و اماکن مقدس پایه صلح و ثبات برای همه مردم و ادامه این تجاوزات اسرائیلی است، چه از طریق کشتار روزانه، توسعه شهرک سازی در سرزمین فلسطین، ادامه هتک حرمت به اماکن مقدس و حملات. بر آنها، تخریب خانه ها، اخراج شهروندان و اقدامات اسرائیل باعث تسلیم شدن فلسطینی ها یا کنار گذاشتن اصول ملی خود، صرف نظر از بهای آن، نخواهد شد. جامعه بین المللی باید از سکوت دست بردارد و در برابر سیاست های اسرائیل که ناقض تمام قوانین بین المللی و حقوق بشر است، قاطعانه بایستد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا