فالوور فعال با کیفیت و واقعی چیست و چرا افزایش آن اهمیت بسیار دارد؟
خرید فالوور واقعی فعال
خرید فالوور 100 درصد واقعی و خرید فالوور فعال یکی از مهم ترین مسائلی است که ذهن افراد فعال در اینستاگرام را به خود مشغول کرده است. چون تمام افراد نسبت به کیفیت آنها نگران هستند. این نگرانی ن تنها در هنگام خرید فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد؛ بلکه در هنگام خرید دیگر فالوورها مانند خرید فالوور اینستاگرام ارزان، خرید فالوور واقعی فعال ایرانی و… نیز وجود دارد. چون کیفیت یک اصل مهم در خدمات اینستاگرام می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید لایک اینستاگرام و خرید ویو اینستاگرام شما را آشنا کنیم.
بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
همانطور که گفته شد کیفیت مهم ترین نکته در خرید خدمات اینستاگرام می باشد. ما می خواهیم به شما وب سایت مای ممبر را معرفی کنیم تا با خیال راحت از آن خرید کنید. خرید تمام انواع فالوور مانند خرید فالوور ارزان، خرید فالوور ایرانی و… از این وب سایت با کیفیت بسیار بالا امکان پذیر است.
گاهی اوقات بعد از خرید فالوور شما نیاز به خرید لایک نیز دارید. شما می توانید از وب سایت مای ممبر خرید خرید لایک ارزان، خرید لایک ایرانی و خرید لایک واقعی را انجام دهید.
البته ناگفته نماند که از خدمات ویو وب سایت مای ممبر غافل نشوید. وب سایت مای ممبر برای اینکه شما نیاز به سایت دیگری نباشید خرید بازدید اینستاگرام مانند خرید ویو استوری و خرید ویو پست اینستاگرام را ممکن ساخته است. پس شما برای خرید ویو نیز می توانید از وب سایت مای ممبر کمک بگیرید.
فالوور فعال چیست؟ چگونه فالوور فعال جذب کنیم؟
همه ما میدانیم که در چند سال اخیر اینستاگرام از شکل قدیمی خود فاصله گرفته و دیگر صرفاً یک شبکه مجازی برای برقراری ارتباط بین کاربران نیست؛ بلکه به یک فرصت عالی برای کسب درآمد تبدیل شده است. برای درآمدزایی از این طریق، برقراری چندین شرط لازم است که اولین و شاید مهمترین آنها داشتن فالوور فعال و واقعی است. اگر این شرط برقرار نباشد، حتی در صورت برقراری شرایط دیگر باز هم به نتیجه نخواهید رسید. در این مقاله از وب سایت مای ممبر با معنی فالوور فعال اینستاگرام آشنا میشوید و همچنین یاد میگیرید چگونه برای پیجتان فالوور واقعی و فعال جذب کنید.
فالوور فعال چیست؟
فالوورهایی که در اینستاگرام وجود دارند، به دو دسته فالوور واقعی و فیک تقسیم میشوند. فالوورهای فیک، پیجهایی هستند که به صورت رباتیک ساخته شده و توسط افراد واقعی اداره نمیشوند. به همین دلیل نمیتوانند به عنوان “فالوور فعال” محسوب شوند. فالوورهای واقعی، پیجهایی هستند که توسط افراد عادی ساخته شدهاند و شماره تلفن و ایمیل معتبر هم روی آنها ثبت شده است؛ اما نه به این معنی که همه فالوورهای واقعی، “فالوور فعال” محسوب میشوند. میپرسید چرا؟ اگر با تعریف فالوور فعال اینستاگرام آشنا شوید، به پاسخ سوال خود خواهید رسید.
فالوور فعال اینستاگرام به فالووری گفته میشود که علاوه بر واقعی بودن، پستهای شما را لایک کند، برای آنها کامنت بگذارد، آنها را به اشتراک بگذارد، استوریهایتان را سین کند، به آنها ریپلای بزند و …
به طور خلاصه، فالوورهایی فعال هستند که در پیج شما تعامل داشته باشند!
چرا داشتن فالوور فعال اینستاگرام ضروری است؟
شاید با خود بگویید که جذب فالوور واقعی و فعال سخت و زمانبر است؛ پس چرا با هزینه کم فالوور فیک نخریم و در زمان کوتاه فالوورهای خود را افزایش ندهیم؟
بیایید با خودمان روراست باشیم! فالوور فیک چگونه میتواند برای ما درآمدزا باشد؟ پیجی که یک شخص واقعی آن را اداره نمیکند، چگونه میخواهد از محصولات یا خدمات شما استفاده کند و برای شما درآمدزا باشد؟ پس فالوورهای فیک جز اینکه تعداد فالوورها را بالاتر ببرند، سودی برای شما ندارند.
علاوه بر اینکه فالوورهای فیک نمیتوانند از محصولات یا خدمات پیج شما خرید کنند یا با محتوای شما تعامل داشته باشند، توسط الگوریتم اینستاگرام هم شناسایی میشوند؛ همین مسسئله باعث جریمه شدن پیجتان توسط اینستاگرام میشود. به این ترتیب به تدریج آمار پیجتان افت میکند و حتی معدود فالوورهای واقعی خود را هم از دست میدهید.
بر اساس گفتههای بالا فقط فالوورهایی برای شما سودآور هستند که بتوانند به شکل عادی فعالیت کنند، با محتوای شما تعامل داشته باشند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. به همین دلیل است که میگوییم برای کسب درآمد از اینستاگرام شما قطعاً به فالوور واقعی و فعال نیاز دارید.
چرا خرید فالوور فعال ممکن نیست؟
در تعریف فالوور فعال اینستاگرام گفتیم که پیجهایی هستند که توسط اشخاص واقعی اداره میشوند و با محتوای پیج شما تعامل دارند. حالا فکر میکنید خرید چنین فالوورهایی ممکن است؟ مسلماً جواب منفی است؛ چرا که شما نمیتوانید افراد واقعی را مجبور به فالو کردن یک پیج خاص بکنید. حتی اگر این کار نشدنی هم ممکن شود، نمیتوان این فالوورها را مجبور به تعامل در پیج کرد. چون کاربران میتوانند هر پیجی را هر زمان که خواستند، فالو یا آنفالو کنند؛ همچنین تعامل آنها در پیج نیز کاملاً اختیاری است. پس فقط فالوورهای فیک قابل خرید هستند که عملاً هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.
⚠ هشدار: برخی سایتهای ارائهدهنده خدمات اینستاگرامی سرویسی با عنوان “خرید فالوور فعال اینستاگرام” ارائه میکنند و برای جبران تعاملی که کاربران از فالوورهای فعال انتظار دارند، از این ترفند استفاده میکنند: پس از این که کاربران از سرویس “فالوور فعال اینستاگرام” خرید میکنند، این سایتها با زدن لایک فیک سعی دارند نشان دهند که لایکها از سمت فالوورهای خریداریشده صورت گرفته است. در حالی که چنین نیست!
چگونه سریع فالوور فعال جذب کنیم؟
اگر برای مدتی در اینستاگرام تولید محتوا کرده باشید، احتمالاً با سختیهای جذب فالوور واقعی و فعال آشنا هستید. جذب فالوورهایی که به موضوع پیج شما علاقهمند باشند و تعامل قابل قبولی هم نسبت به محتوای شما از خود نشان دهند، زمانبر است. سختی جذب فالوور فعال مخصوصاً در اوایل راهاندازی پیج بیشتر احساس میشود. با این حساب اگر کسی بخواهد پیجی در اینستاگرام راه اندازی کند که فالوورهای فعال زیادی داشته باشد و از آن به درآمد برسد، باید چند سال تلاش کند و بعد از آن کسب درآمد کند؟
بهترین روش برای داشتن پیجی با فالوور فعال زیاد، خرید پیج اینستاگرامی است که فالوورهای خود را به صورت طبیعی و با تولید محتوا افزایش داده است. در این صورت میتوانید در کوتاهترین زمان صاحب پیجی شوید که تعداد زیادی فالوور فعال دارد.
پس از خرید پیج اینستاگرام با فالوور فعال میتوانید در این پیجها به تولید محتوا بپردازید یا اگر موضوع پیج با زمینه فعالیت شما متفاوت است، میتوانید پیج کاری خود را در این پیجها تبلیغ کنید تا در اثر افزایش آمار بازدید به اکسپلور راه پیدا کنند. اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، تیم پشتیبانی ما آماده است تا به صورت رایگان به شما در این زمینه مشاوره دهد.
نتیجه گیری
داشتن فالوور فعال اصلیترین شرط فعالیت موفق در اینستاگرام و درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است. اگر با مفهوم فالوور فعال اینستاگرام آشنا نیستید، از ابتدا تا انتهای این مقاله را با دقت بخوانید و نکات گفتهشده در آن را به کار ببرید. در این مقاله علاوه بر توضیح مفهوم فالوور فعال، نحوه جذب سریع این فالوورها نیز آموزش داده است. امیدواریم مطالب این مقاله برایتان مفید واقع شده باشند. اگر سوال یا نظری در اینباره دارید، لطفاً در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید!
چگونه فالوور فعال داشته باشیم؟
اینستاگرام در یک ماه اول معرفی خود توانست یک میلیون کاربر به دست آورد. این شبکهی اجتماعی قدرتمند با سرعتی باورنکردنی در جهان مورد استقبال قرار گرفت. امروزه بسیاری از کسبوکارها و حتی اشخاص در حال کسب درآمد بالا از این شبکه هستند. اما اینکه در اینستاگرام چگونه فالوور فعال داشته باشیم، سوالی اساسی برای بسیاری از کاربران است. در این مطلب به بررسی اهمیت اینستاگرام و روشهای کاربردی برای فعالشدن فالوورها خواهیم پرداخت.
معرفی اینستاگرام، خانه دوم مجازی!
اگرچه اینستاگرام برای بسیاری شناختهشده است، اما معرفی کوتاه و بررسی برخی حقایق درباره آن خالی از لطف نیست. این شبکه اجتماعی محبوب در سال 2010 به صورت رایگان منتشر شد. رشد سریع و افزایش عجیب کاربران آن باعث شد در سال 2012 به مبلغ یک میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شود. طبق آمار، کاربران فعال روزانه این اپلیکشین در سال 2020 از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده است.
اینستاگرام طی چند سال اخیر مدام در حال ارتقای قابلیتهای خود بوده است. به عنوان مثال در ابتدا فقط توانایی ارسال عکس داشتید. بعدها ویدیوهای 15 ثانیهای به آن اضافه شد. کمی بعدتر این عدد به یک دقیقه افزایش یافت. این روند به روزرسانی مداوم همواره کاربران این نرمافزار را بیش از پیش غرق خود کرده است. برخی از مهمترین قابلیتهای اینستاگرام که باید بدانید:
- امکان درج عکس با فیلترهای زیبا به همراه توضیحات
- آپلود ویدیو یک دقیقهای به همراه متن و توضیحات
- گالری ترکیبی از عکس و ویدیو تا 10 آیتم
- استوری یا پستهای 24 ساعته به صورت نامحدود
- بخش جدید تلویزیونی یا IGTV با امکان آپلود ویدیوهای بلند
قابلیتهای اینستاگرام به این موارد محدود نمیشود. به عنوان مثال در بخش استوری انواع ابزارها برای افزایش تعامل با مخاطبین در نظر گرفته شده است. در این مقاله قصد معرفی راههای افزایش فالوور را نداریم، بلکه به دنبال افزایش تعامل فالوورهای فعلی با صفحه شما هستیم. لذا مهمترین تکنیکها را به شما معرفی میکنیم:
مهمترین تکنیکها
1- کپشن (توضیحات زیر پستها) را فراموش نکنید
بسیاری از افراد تصور میکنند کپشن پستها خوانده نمیشود. این تصور به دلیل عدم آشنایی با رفتارهای مخاطبین است. اگر شما کپشن خود را با جملهای نهچندان جذاب شروع کنید، ممکن است کاربر به مطالعه ادامهی آن ترغیب نشود.
به صورت پیشفرض در اینستاگرام، فقط کلمات ابتدایی توضیح زیر پست دیده میشود. به همین دلیل در این کلمات اولیه باید به گونهای بنویسید که کاربر را جذب توضیح خود کنید. به عنوان مثال اگر یک ویدیو درباره پخت غذا و آشپزی گذاشتید دو نوع کپشننویسی مختلف به شکل زیر است:
- آموزش پخت قرمهسبزی. برای پخت قرمه سبزی ابتدا گوشت و…
- 4 ترفند برای پخت یک قرمه سبزی عالی! سلام دوستان (شکلک) …
در حالت اول بدون هیچ هیجانی یک دستور پخت خشک و ساده توضیح داده شده است. باید بدانید کاربران در دنیای اینستاگرام فقط جذب موارد هیجانانگیز میشوند. اما در مورد دوم شما به گونهای رمزآلود با افزودن چاشنی صمیمیت صحبت را شروع کردید. مورد دوم جذابیت بیشتری برای افراد دارد چراکه ارزش بیشتری (یادگیری 4 ترفند) را به موضوع اصلی اضافه میکند.
- در کپشننویسی مخاطبان را دوستان و به شکلی صمیمی خطاب کنید.
- استفاده از شکلکها (اموجی) را هرگز فراموش نکنید.
- از استفاده بیش از حد هشتگ بین متن خودداری کنید.
- حتما مخاطبان را به مشاهده و معرفی پیج به دیگران دعوت کنید.
- از یک ساختار مشخص برای پایان کپشننویسی استفاده کنید.
2- برای پستهایتان قالب طراحی کنید
طراحی قالب مشخص برای صفحه جلوهای بسیار زیبا به آن میبخشد. این قالب کمکم تبدیل به امضای شما در محیط اینستاگرام خواهد شد. منظور ما از قالب، نوشتههای زرد یا درج آدرس صفحه بر روی پستها به شکلی آزاردهنده نیست. قالب گرافیکی باید دارای یک رنگ مشخص یا یک طرح ویژه که نشاندهنده هویت شما در اینستاگرام است باشد.
روش طراحی گرافیکی: در نرمافزار Photoshop، یک فایل مربعی شکل به ابعاد فرضا 1000*1000 ایجاد کنید. طرح گرافیکی مدنظر خود را برای استفاده در تمامی پستها روی آن پیاده کنید. این طرح میتواند شامل یک کادر با بخش مشخصی برای عنوان پست باشد. همچنین در این فایل بخش مشخصی برای نام و آدرس صفحه با فونت و ابعاد ظریف در نظر بگیرید. بعد از اتمام طراحی باید پسزمینه را حذف کرده و از قالب بهدستآمده بر روی تمامی عکسها و ویدیوها استفاده کنید.
روش استفاده در ویدیو: برای استفاده از این طرح به نرمافزاری مثل Premier نیاز دارید. نرمافزار Premier توانایی استفاده از فایلهای فتوشاپ را دارد. توجه داشته باشید، آنچه که به عنوان کاور ویدیو در اینستاگرام نمایش داده میشود، به صورت پیشفرض فریم اول یا یک فریم انتخابی است. لذا کافیست کاور ویدیو را تنها روی یک فریم از ویدیو قرار دهید.
3- نظرات و پیامهای مخاطبان را جدی بگیرید
هدف از تولید محتوا در اینستاگرام جلب نظر مخاطبین صفحه است. لذا عدم توجه به نظرات و پیامهای آنها باعث افت کار شما خواهد شد. بسیاری اوقات نظرات و پیامهای کاربران، اشتباهات و ایرادات کار شما را مشخص میکند. هرگز از پذیرفتن اشتباهات خود فرار نکنید. در عوض، با لحنی صمیمی و همراه با تشکر، تمامی پیامها و نظرات را پاسخ دهید.
4- استراتژی و برنامه زمانبندی برای تولید محتوا تهیه کنید
هدفگذاری و برنامهریزی برای تولید محتوا در اینستاگرام، تاثیر زیادی بر اعتماد و جلب نظر مخاطبان شما دارد. همچنین الگوریتمهای اینستاگرام، صفحات فعال را بیش از دیگران نمایش میدهد. استراتژی شامل تعیین هدف شما، مشخصکردن شخصیت مخاطبان و نیازهای آنها و همچنین برنامهریزی و ارزیابی است. این مفاهیم به اختصار توضیح داده میشود:
استراتژی شبکه اجتماعی: اگر محتوای تصادفی ایجاد کنید، افراد تصادفی را جذب میکنید که به شما اهمیت نمیدهند. این افراد تماشاگر و رهگذر خواهند بود. آنها با صفحه شما تعاملی نمیکنند. استراتژی شامل این است که بدانید برای چه قشری از جامعه محتوا تولید میکنید و چه هدفی از این کار دارید.
زمانبندی: ضرورتی ندارد هر روز پست بگذارید. اما اگر قرار بر انتشار دو روز در میان دارید حتما به آن متعهد باشید. منتشرنشدن پست منجر به فراموششدن شما بین مخاطبان میشود.
ارزیابی: اینستاگرام با معرفی صفحات Business امکان آنالیز و تحلیل تکتک بخشهای صفحه را به حرفهایهای اینستاگرام داد. این آنالیز (Insights) از سه بخش کلی تحلیل صفحه، تحلیل مخاطبان و تحلیل محتوا تشکیل شده است. با استفاده از این قسمت، به درک عمیقی از عملکرد خود خواهید رسید. بهترین پستها را شناسایی کنید و دلایل موفقیت آنها را بیابید.
5- چالش برگزار کنید و معروف شوید
کاربران اینستاگرام به شکلی باورنکردنی به چالش علاقهمند هستند یک چالش موفق باید ایده جدید و جذابی داشته باشد. بسیاری از آن ایدهها بسیار ساده هستند. یک سوال بپرسید، یا یک جایزه تعیین کنید. روشهای مختلفی برای برگزاری چالش اینستاگرامی وجود دارد. پاسخ به چالش میتواند در قالب نظر دادن کاربران یا ارسال عکس و ویدیو و… باشد. در ادامه به طور مثال برخی ایدهها را به شما معرفی میکنیم:
- بهترین دوست خود را زیر این پست تگ کنید
- هرکسی تعداد بیشتری افراد را تگ کند برنده است
- یک سلفی بدون آرایش منتشر کنید (برای خانمها)
- نظر شما درباره موضوع …. چیست؟ (یک موضوع دلخواه)
تمامی این ایدهها بر مبنای تشویق مخاطبین به فعال بودن و تعامل بیشتر طراحی میشود. لذا اگر میخواهید بدانید چگونه فالوور فعال داشته باشیم، یک راه اساسی برگزاری چالش است.
6- غیرعادی باشید!
بسیاری از افراد مشهور در اینستاگرام رفتارهای غیرعادی از خود نشان دادهاند. اگرچه این روش برای کسبوکارها توصیه نمیشود. اما برای برندسازی شخصی روشی کارامد است. سرگرمی و دریافت حس خوب مهمترین هدف مردم برای استفاده از اینستاگرام است. میتوانید با یک ویدیوی غیرعادی یکشبه در کل کشور دیده شوید. مردم را بخندانید یا آنها را با حقایق عجیب آشنا کنید. اما همیشه، نکات ایمنی را رعایت کنید!
کلام آخر: چگونه فالوور فعال داشته باشیم
شبکه اجتماعی اینستاگرام به شکلی عجیب از مرز یک میلیارد کاربر فعال عبور کرده است. این فضا برای فعالیت و دیدهشدن فرصتی استثنایی برای همه به وجود میآورد. برای موفقیت در اینستاگرام باید فالوورهای شما فعال باشند. لذا با فعالیت بدون هدف و نشناختن تکنیکهای این کار موفقیت شما تضمین نمیشود. در این مطلب به 6 روش کلیدی برای موفقیت در اینستاگرام و جذب فالوور فعال پرداختیم.