تحول در جامعه اسلامی با تکیه‌ بر معارف مهدویت

جامعه اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری در نشست دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان می کند: با تکیه بر آموزه های ناب مهدویت می توان تحول در جامعه اسلامی ایجاد کرد. زیرا با اعتقاد به ظهور منجی و انتظار قیام دنیوی حضرت مهدی (عج) زمینه حرکت و پویایی جامعه فراهم می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: مهدویت ظرفیت های فراوانی در جهان اسلام دارد و اکنون می بینیم که مدارس دست ساز امکان پذیر نیست و می توان با تکیه بر آموزه های مهدوی در جامعه تحول ایجاد کرد.

رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد استان ایلام افزود: قرار گرفتن استان ایلام در مسیر معبد عالیات به ویژه در ایام اربعین ظرفیت فرهنگی عظیمی بود و می توانست به ظهور آن سرعت ببخشد. با استفاده از آموزه های اربعین

ناصری ادامه می دهد: استان ایلام استانی است و مردم این استان همیشه به تاریخ خود می بالند و این مردم چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی فعال بوده اند.

وی گفت: عشق این مردم به ائمه اطهار بی نظیر است و می بینیم که ایلام در دهه اربعین هر ساله میزبان میلیون ها عاشق امام حسین (ع) بود و این ظرفیت عظیم برای انجام کار فرهنگی در این استان بی نظیر است و البته نقش دانشگاه آزاد اسلامي درجه دانشگاه انقلابي بيشتر به رهبران جهادي آن شهرت دارد.

نصرت الله حیدری رئیس دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد ایلام گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این دبیرخانه ارائه و مورد تایید اعضا قرار گرفت.

آخرین پیام / 4117 /4062 /

دکمه بازگشت به بالا