مطالب میجیک

زنان جامعه اسلامی باید مطالبه گر باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در کرسی مستقل اندیشی درباره مسائل زنان در حوزه دینداری و نقش آنها در حکومت اسلامی اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف دینی به ویژه رسیدن به قله. گیری هدف از گام دوم انقلاب اسلامی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، کارگاه های آموزشی رشد و تعالی زنان در جامعه و رسیدگی به مسائل، تراکم ها و کاستی ها بود.

وی افزود: برای تحقق گام دوم انقلاب نیازمند پرداختن به مسائل تربیتی مورد نیاز خانواده، تبیین حقوق و جایگاه زنان و همچنین آگاهی بخشی هستیم. باروری و به عنوان یک مطالبه جدی از مقام معظم رهبری در حال افزایش جمعیت هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: زنان جامعه مسلمان باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند ر پس می فرماید: تقویت روحیه مطالبه گری ری رشد و تعالی جامعه زنان را فراهم می کند. در گام دوم انقلاب اسلامی، زنان جامعه ما باید در مسائل مختلف مطالبه گری کنند ر و به دنبال پاسخ سوالاتی باشید که در ذهن شماست شأن دارند.

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه باید زمینه و فرصت برای پاسخگویی به سوالات زنان در جامعه فراهم شود، گفت: اساتید در حوزه های مختلف با حضور در جلسات بانوان، پاسخگوی سوالات و شبهات دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشند. زنان ساخته شده اند.

وی در ادامه گفت: شبکه های ماهواره ای سال هاست که دشمن تعصبات اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی از جمله حجاب، پوشش، خانواده، تربیت فرزند و … در اذهان عمومی به ویژه زنان بوده است. القاء انجام شده اند و با موضوعات مختلف درکرسی های آنها به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی و ناتوانی آنان در رفع نیازهای زنان بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: این زمانی بود که مبانی انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر گفتمان ولایی و مبانی قرآن کریم و با علاقه بود. گیری از این پایه مستحکم به ده ها یا حتی صدها شبهه در زمینه های مختلف پاسخ خواهیم داد.

انصاری راد با بیان اینکه برای رسیدن به رشد و شکوفایی فکری باید جلسات و نشست ها، نشست ها، کارگاه ها و کارگاه های آموزشی تشکیل و با محتوا تقویت شود، افزود: حقایق و واقعیت هایی که جدید، عینی و پاسخ داده شده است.

وی تاکید کرد: زنان در جوامع مسلمان اعم از سنی و شیعه بیش از گذشته نیاز دارند ججره و طبق آیه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ خدا همه چیز است وَلا تَفَرَّقوابه عنوان یک اصل کلی باید توضیح داده شود و احصاء مشکل پیدا کردن پاسخ درست است.

دکمه بازگشت به بالا