مطالب میجیک

جامعه اسلامی بدون کنش و فعالیت اجتماعی زنان شکل نمی‌گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حامد تصدیری ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در گام اول با 36 هزار دانش آموز شهید جنگ جلو می رویم و امروز. وظیفه من این است که با حماسه سازان کشور که کودک و نوجوان بودند راه جهاد بصیرت را طی کنیم.

مسئول واحد کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سازمان تبلیغات و نهادهای مرتبط نقش موثری در تبیین دستاوردهای انقلاب دارند اظهار داشت: جوانان یکی از محورهای جدی برنامه است. کم اهمیت او یک سازمان تبلیغات اسلامی بود و سازمان تلاش می کرد تا گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به او منتقل کند.

وی با بیان اینکه فضا خانه و چادر آموزش است، تصریح کرد: فضا مکانی برای رشد عواطف، افکار و گفتمان کودکان است و استعدادهای کودکان در این فضا شناسایی می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان با آموزه های حسینی آشنا می شوند و در هیئت آموزش می بینند، در تلاش هستیم با نام «کودکان و نوجوانان حسینیه» نگاه جدیدی را در هیئت برای حضور بهتر کودکان در مدرسه عشق آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه حسینیه کودک کار بزرگی است و کودکان می توانند مخاطبان اصلی هیئت باشند، تصریح می کند: سعی می کنیم حسینیه کودک را با بخش های لازم طراحی و شناسایی کنیم تا شاهد این اجرا باشیم. در دهه محرم برنامه ریزی کنید.. و در نهایت بتوانیم نتایج خوبی از این طرح بگیریم.

این مسئول بیان کرد: بانوان فرماندهان تعلیم، تربیت، رشد و تعالی جامعه مسلمین هستند و حسینیه فعالیت خودجوش بانوانی است که دغدغه آموزش در این زمینه را دارند و سعی می کنند به صورت هم افزایی گام های جدیدی در این عرصه بردارند.

رئیس سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا تصریح کرد: مهدکودک یکی از سازه هایی است که سعی در کاهش رشد عاطفی کودک در کنار مادر دارد و باید برای رفع این موضوع اقدامات لازم انجام شود.

وی تاکید می کند: اسلام موضوع تربیت را قبل از ازدواج تعریف می کند و حتی قبل از بارداری لازم است با ویژگی هایی مانند رشد عاطفی، فکری، شخصیتی و جنسیتی کودک آشنا شویم.

این مسئول ادامه داد: فعالیت اجتماعی در جامعه اسلامی یکی از وظایف زنان است اما با توجه به موضوع فعالیت اجتماعی باعث خروج زنان از خانه نمی شود.

اضافه کنید: جامعه اسلامی بدون عمل و فعالیت اجتماعی زنان شکل نمی‌گیرد و زنان باید به‌عنوان مادر و فعالیت اجتماعی در جامعه حضور داشته باشند، اما در این راستا لازم است برای رشد فرزندان برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام تدشی گفت: یکی از مشکلات اساسی در قسمت هویت سازی این است که ما تکلیف خود را نمی دانیم و زمانی قدر خود را کشف می کنیم که بتوانیم وظیفه خود را درک کنیم.

وی گفت: در حال حاضر دو طرح دختر و پسر حاجی قاسم با هدف آگاهی بخشی نوجوانان به وظایف و هویت خود در حال اجراست که هم اکنون دختران بخشی از این طرح ها در سطح استان در حال اجراست.

این مسئول ادامه داد: در این مراسم چهار موضوع از جمله نحوه شناسایی میدان، نحوه برنامه ریزی عملیات و نحوه حضور در عملیات واقعی و در نهایت با اجرای یک روند روایی به صورت فیلم به نوجوانان آموزش داده شد. روایات و کارگاه های آموزشی.. رشد معنوی شفاهی، خانه شخصی و خانواده انجام می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه 14 هزار دانش آموز، 4 هزار و 500 معلم و کارمند رسمی در مدارس صدرا مشغول به کار هستند، گفت: در حال حاضر 200 مدرسه صدرا در کشور فعال است که 145 مدرسه راهنمایی و علوم، 45 مدرسه متوسطه دوم را شامل می شود. دبستان.

دکمه بازگشت به بالا